۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین مطالبات گندم کاران استان تا پایان مهرماه پرداخت می‌شود
کد خبر: ۳۲۹۳۷۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۷/۱۱ ساعت: ۱۱:۲ ↗ لینک کوتاه

معاون اقتصادی استانداری قزوین:

مطالبات گندم کاران استان تا پایان مهرماه پرداخت می‌شود

معاون اقتصادی استانداری قزوین گفت: ۲۹۶ میلیارد تومان از مطالبات گندم کاران استان قزوین معادل ۹۱ درصد بدهی دولت پرداخت شده است و بقیه مطالبات تا پایان مهرماه پرداخت می‌شود.

مطالبات گندم کاران استان تا پایان مهرماه پرداخت می‌شود
منوچهر حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: با پیگیری‌های مستمر تلاش کرده ایم تا علیرغم مشکلات مالی و منابع اعتباری بتوانیم مطالبات گندم کاران را پرداخت کنیم.

وی اضافه کرد: در سال جاری میزان خرید گندم از کشاورزان بسیار خوب بوده و معادل مصرف بیش از دو سال و نیم مردم است و این حرکت ارزشمند بیانگر تلاش کشاورزان درتامین نیازهای غذایی کشور است.

معاون اقتصادی استانداری قزوین یادآورشد: مجموع قیمت خرید گندم خریداری شده از کشاورزان بالغ بر ۳۲۵ میلیارد تومان است که باید تا پایان این ماه آن را پرداخت کنیم.

حبیبی گفت: تاکنون ۲۹۶میلیارد تومان از مطالبات گندم کاران استان پرداخت شده است که این میزان معادل ۹۱ درصد مطالبات محسوب می‌شود.

وی اضافه کرد: تلاش می‌کنیم ۹درصد مبلغ باقیمانده طلب کشاورزان تا پایان مهرماه پرداخت شود.

حبیبی با تشکر از همکاری کشاورزان گندم کار با دولت اظهار امیدواری کرد: با همراهی و تعامل کشاورزان و دولت بتوانیم با حل مشکلات کنونی در مسیر توسعه و استقلال کشور گام برداشته شود.

وی در پایان گفت: در استان قزوین۹۱ هزار هکتار از اراضی کشاورزی به کشت گندم دیم و ۳۶ هزار هکتار به کشت آبی اختصاص یافته است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان