۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین استان قزوین ۲۱۳شهید ورزشکار تقدیم انقلاب کرده است
کد خبر: ۳۲۹۱۶۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۷/۱۰ ساعت: ۸:۱۶ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل ورزش و جوانان استان:

استان قزوین ۲۱۳شهید ورزشکار تقدیم انقلاب کرده است

مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: براساس شناسایی‌های انجام شده تاکنون ۲۱۳شهید ورزشکار استان قزوین شناسایی شده اند، شهیدانی که جان خود را تقدیم این نظام و مرز و بوم کردند.

استان قزوین ۲۱۳شهید ورزشکار تقدیم انقلاب کرده است
به گزارش خبرنگار ورزشی صبح قزوین ؛ عباس علایی مقدم، در ششمین یادواره شهدای ورزشکار استان قزوین که در راستای برگزاری کنگره سه هزار شهید قزوین در سالن کوثر برگزار شد، اظهار کرد: امروزه جامعه ورزشی به خود می‌بالد که در زیر سایه شهدای گرانقدر در عرصه‌های ملی و بین المللی قدعلم می‌کند.

وی بیان کرد: براساس شناسایی‌های انجام شده تاکنون 213شهید ورزشکار استان قزوین شناسایی شده اند، شهیدانی که جان خود را تقدیم این نظام و مرز و بوم کردند.

این مسئول ادامه داد: محمدگرامی اولین شهید ورزشکار از استان قزوین است و 31شهید ورزش زورخانه از استان قزوین نامشان در بنیاد شهید ثبت شده است.

علایی مقدم با اشاره به مسابقات اخیر آسیایی ابراز کرد: ورزشکاران استان قزوین در مسابقات اخیر آسیایی موفق به کسب سه مدال طلا و یک مدال برنز شدند.

وی عنوان کرد: شهیدان نیازمند برگزاری این مراسم‌ها نیستند این ما هستیم که نیازمند این مراسم‌ها هستیم تا راهمان را زیر سایه و نور هدایت شهدا پیدا کنیم و جای پای این ورزشکاران بگذاریم.

این مسئول عنوان کرد: بهمن عسگری از ورزشکاران رشته کاراته این مرز و بوم توانست در رقابت با ورشکار صعودی پیروز شود و پرچم ایران را بالاتر از پرچم عربستان به اهتزاز دربیاورد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین در پایان اضافه کرد: در دوران دفاع مقدس ورزشکاران در میدان جنگ نقش آفرینی می‌کردند و امروزه ورزشکاران در میادین ورزش با نواخته شدن سرود ملی و اهتزاز درآوردن پرچم جمهوری اسلامی ایران نقش آفرینی می‌کنند.
انتهای پیام/3009

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان