۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین ۱۳۰۰ مدرسه میزبان برگزاری جشن مهرورزی هستند
کد خبر: ۳۲۹۰۶۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۷/۹ ساعت: ۱۲:۳۹ ↗ لینک کوتاه

در مرحله دوم جشن عاطفه‌ها؛

۱۳۰۰ مدرسه میزبان برگزاری جشن مهرورزی هستند

مرحله دوم جشن عاطفه‌ها با حضور دانش آموزان نیکوکار استان قزوین در هزار و ۳۰۰ مدرسه برگزار می‌شود.

۱۳۰۰ مدرسه میزبان برگزاری جشن مهرورزی هستند
فرزاد فرهادی، در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین با تقدیر از همکاری آستان قدس رضوی در ارائه خدمت به محرومان بیان کرد: جذب مشارکت‌های مردمی یکی از رویکردهای کمیته امداد امام (ره) برای خدمت رسانی مناسب به نیازمندان است.

وی ادامه داد: یکی از عرصه‌های مشارکت‌های مردمی جشن عاطفه‌ها است که هر ساله در روزهای پایانی شهریور و آغازین مهرماه از سوی کمیته امداد امام (ره) و با مشارکت آموزش و پرورش، صدا و سیما و برخی دستگاه‌ها اجرایی برگزار می‌شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین افزود: مرحله نخست جشن عاطفه‌ها در 14 و 15 شهرویر ماه برگزار شد و مرحله دوم این جشن با حضور دانش آموزان نیکوکار استان قزوین در هزار و 300 مدرسه برگزار می‌شود.

وی گفت: در جشن عاطفه‌ها کمک‌های دانش آموزان در گام نخست برای نیازمندان همان مدرسه هزینه می‌شود و در صورتی که مدرسه ای برخوردار بوده و دانش اموز نیازمندی نداشته و یا میزان کمک‌ها بالاتر از تعداد نیازمندان باشد، کمک‌های دانش اموزان به سمت دانش آموزان مدارس کم برخوردار هدایت می‌شود.

فرهادی تصریح کرد: این فرایند توسط دانش آموزان و مدیران مدرسه انجام خواهد شد و کمیته امداد امام (ره) تنها نقش پشتیبانی را دارد.

وی با اشاره به اینکه امسال جشن عاطفه‌ها با شعار " #لبخند-مهر بسته به مهر شما" برگزار می‌شود، یادآورشد: خیران و نیکوکاران می توانند با شماره گیری کدمهربانی # ۰28*۸۸۷۷*، تلفن نیکوکاری 33808-028 و یا از طریق سایت امداد لبخند مهر را بر لبان دانش آموزان نیازمند بنشانند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان