۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین دشمن می‌خواهد ایران را مجبور به مذاکره کند/ مسئولان هجمه‌های اقتصادی را مدیریت کنند
کد خبر: ۳۲۸۶۴۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۷/۷ ساعت: ۹:۴۳ ↗ لینک کوتاه

فرمانده سپاه استان قزوین:

دشمن می‌خواهد ایران را مجبور به مذاکره کند/ مسئولان هجمه‌های اقتصادی را مدیریت کنند

فرمانده سپاه استان قزوین گفت: بیشترین هجمه‌های دشمن بالابردن تورم در کشور و ایجاد مشکلات اقتصادی است تا مجبور به مذاکره با آنان شویم؛ مذاکراتی که به هیچ وجه پایبند به آن نخواهند بود.

دشمن می‌خواهد ایران را مجبور به مذاکره کند/ مسئولان هجمه‌های اقتصادی را مدیریت کنند
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ؛ سردار شاهرخی در یادواره هشت شهید روستاهای اقبال غربی قزوین در روستای مشکین آباد اظهار کرد: زنده نگه داشتن یاد شهدا وظیفه تک تک ماست و همه ما نسبت به شرعیت و دین مردم مسئولیت داریم باید یاد شهدا را زنده داریم.

وی ابراز کرد: از ویژگی برجسته قوم لر ولایتمداری آنهاست که در دوران هشت سال دفاع مقدس رزمندگانی که از خون شما مردم لر زبان بودند که جانانه در دفاع از کشور عزیزمان به جبهه‌ها رفتند و عملیات حاج عمران عملیاتی بود که قوم لر نقش بسزایی را ایفا کردند.

فرمانده سپاه استان قزوین یادآور شد: هشت سال دفاع مقدس حادثه بسیار بزرگی در تاریخ این سرزمین کهن است که از طرف صدام به ما تحمیل شد، رژیمی که به صراحت بیان کرده بود قصدش تجزیه ایران اسلامی و الحاق بخشی از استان‌های غربی ایران به عراق بود.

وی تصریح کرد: دومین هدف این تهاجم از بین بردن انقلاب اسلامی ایران بود و چنان به این امر اعتقاد و اطمینان داشت که وعده تصرف سه روزه تهران را داده بود، اما ملت و مردم ایران جانانه در برابر این عقیده و تهاجم ایستادند و البته هزینه‌های زیادی در راه داده شد.

این مسئول با بیان اینکه رژیم بعث عراق از طرف اکثر کشورها و دولت‌های جهانی تجهیز می‌شد، گفت: کشور ما بعد از انقلاب کاملا تحریم اقتصادی بود؛ اما باایمان و ولایت مداری، توکل بر خدا جانانه در مقابل دشمن تا دندان مسلح ایستاد و هزینه‌های بالایی از جمله تقدیم سیصد هزار شهید به انقلاب است.

وی ابراز کرد: دشمن به این امر رسید که رمز موفقیت در جبهه‌ها پشتیبانی همه جانبه مردم از رزمندگان در جبهه‌ها بود، لذا سعی کرد استقامت و حمایت مردم را تضعیف کند لذا حمله به شهرها در دستور کار این رژیم پلید قرار گرفت.

شاهرخی اذعان کرد: شهر دزفول در آن روزها موجب اصابت هشتاد فروند موشک قرارگرفت و در نهایت نتیجه ای عکس برای دشمنان به همرا داشت و آن استقامت بیشتر مردم و عزم بیشتر رزمندگان در جبهه‌ها بود.

وی تصریح کرد: در دوران جنگ تحمیلی و در سال‌های اول ما هم مورد تهاجم از سوی دشمن خارجی بودیم و هم گاها مورد خیانت عناصری چون بنی صدر و گروهک مجاهدین خلق قرار می‌گرفتیم و برای رسیدن به این جایگاهی که امروز هستیم هزینه‌هایی بسیاری دادیم.

فرمانده سپاه استان قزوین عنوان کرد: امروز دوباره با جنگی همه جانبه از سمت استکبار جهانی نسبت به ایران اسلامی مواجه هستیم.

وی ادامه داد: امروز دشمن برای مجازات و عقده گشایی نسبت به مردم ولایتمدار ما درحال تلاش است، بیشترین هجمه‌های دشمن بالابردن تورم در کشور و ایجاد مشکلات اقتصادی است تا مجبور به مذاکره با آنان شویم؛ مذاکراتی که به هیچ وجه پایبند به آن نخواهند بود.

این مسئول اضافه کرد: راه مقابله با تهاجم هم برعهده مردم و هم بر عهده مسئولین است، مردم باید روحیه ایثار خود را حفظ کنند و فریب جنگ روانی دشمن را نخورند و با بصیرت و با محوریت ولایت و رهبری پیش ببرند.

وی در پایان گفت: مسئولین باید با انجام دقیق و متعهدانه مسئولیت خود در دولت و مجلس و با استفاده از مدیران متخصص و متعهد و بهره‌گیری از استعدادها و پتانسیل‌های داخلی از این برهه حساس هم عبور کنیم.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان