۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین ۴۳۰ میلیاردریال جریمه متخلفان قزوینی در سال جاری
کد خبر: ۳۲۸۲۰۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۷/۴ ساعت: ۸:۲۰ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اعلام کرد:

۴۳۰ میلیاردریال جریمه متخلفان قزوینی در سال جاری

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: عملکرد سازمان در ۶ماهه اول سال ۹۷ درصد بوده است و مبلغ ریالی محکومیت تمامی پرونده‌ها بیش از ۴۳۰ میلیارد ریال است.​

۴۳۰ میلیاردریال جریمه متخلفان قزوینی در سال جاری
محمود احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان بویین زهرا در حین گشت زنی و کنترل خودروها در محور بوئین زهرا –تهران با مشکوک شدن به یک خودروی عبوری پس از متوقف ساختن آن بیش از ۲۰۰هزار نخ انواع سیگار را کشف کردند.

وی افزود: پس از بررسی، پرونده تشکیل و جهت رسیدگی به شعبه اول تعزیرات حکومتی شهرستان بوئین زهرا ارجاع داده شد.

به گفته مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین این شعبه با احضار متهم و بررسی اسناد و مدارک موجود تخلف انتسابی را محرز تشخیص داده و متهم را علاوه بر ضبط کالای مکشوفه به نفع دولت به پرداخت بیش از ۲ میلیارد ریال جریمه نقدی در حق دولت محکوم کرد.

این مسئول با اشاره به آمار عملکرد ۶ ماهه اول سال تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: به ۴هزار و ۲۶۷ فقره پرونده کالا و خدمات رسیدگی شد و این تعداد پرونده مختومه شد و در حوزه قاچاق ۲۰۰ فقره پرونده رسیدگی و مختومه شد.

وی عنوان کرد: در شش ماه ابتدایی سال ۱۸۵فقره پرونده‌ در حوزه بهداشت، دارو و درمان رسیدگی شد.

احمدی با بیان اینکه عملکرد سازمان در ۶ماهه اول سال ۹۷ درصد بوده است، اذعان کرد: مبلغ ریالی محکومیت تمامی پرونده‌ها بیش از ۴۳۰ میلیارد ریال است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان