۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین هویت عاملان حمله تروریستی اهواز کشف شد
کد خبر: ۳۲۸۰۸۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۷/۳ ساعت: ۱۱:۳۴ ↗ لینک کوتاه

در بیانیه ای اعلام شد؛

هویت عاملان حمله تروریستی اهواز کشف شد

وزارت اطلاعات با صدور اطلاعیه‌ای درخصوص حادثه تروریستی اهواز، از کشف هویت تیم پنج نفره تروریستی وابسته به گروه های تجزیه طلب تکفیری تحت حمایت کشورهای مرتجع عربی خبر داد.

هویت عاملان حمله تروریستی اهواز کشف شد
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، در اطلاعیه وزارت اطلاعات درخصوص جزئیات حادثه تروریستی اهواز آمده است: به اطلاع ملت شریف ایران می رساند در پی اقدامات اطلاعاتی صورت گرفته در آغازین دقایق حادثه تروریستی 31 شهریور اهواز، هویت تیم پنج نفره تروریستی وابسته به گروه های تجزیه طلب تکفیری تحت حمایت کشورهای مرتجع عربی شناسایی و خانه تیمی این تروریست ها کشف و 22 نفر از عوامل پشتیبانی کننده و دخیل در حادثه مذکور دستگیر گردیده اند.

در همین راستا حامیان و هادیان خارجی اقدام تروریستی مذکور شناسایی که اطلاعات تکمیلای آن متعاقبا اطلاع رسلانی خواهد شد. از خانه تیمی این تروریست ها مواد منفجره، وسایل نظامی و امکانات ارتباطی کشف و ضبط شد.

وزارت اطلاعات همگام با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش جمهوری اسلامی ایران، نیروی انتظامی و قوه قضاییه ضمن تسلیت و تعزیت به خانواده های معظم شهدا و ابراز همدردی با مردم انقلابی ایران خاصه مردم شهید پرور خوزستان که در طول سال های دفاع مقدس امتحان سخت خود را در دفاع مقدس از کیان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی، استقلال و تمامیت ارضی کشور با سرافرازی ادا نموده ادند و در این راه بیش از 16 هزار شهید تقدیم کرده اند، در تبعیت از فرامین فرماندهی معظم کل قوا به ملت شریف ایران اطمینان می دهد که گروه های تروریست و عناصر وابسته به آن را در هر نقطه از منطقه و جهان تحت رصد و مورد مجازات قرار خواهد داد.

 چهار عضو گروهک تروریستی و تجزیه طلب موسوم به الاحوازیه روز شنبه در جریان رژه نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در اهواز، با پوشش لباس مبدل نظامی به سمت حاضران در رژه آتش گشودند که در جریان این اقدام 25 تن شامل چند غیرنظامی شهید و 69 تن دیگر مجروح شدند.

انتهای پیام /1404

منبع: تسنیم

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان