۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین آل سعود را چگونه باید تنبیه کرد؟!
کد خبر: ۳۲۷۷۵۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۷/۱ ساعت: ۱۱:۱۷ ↗ لینک کوتاه

فرزندان ایران را کشتند و وقیحانه توییت زدند

آل سعود را چگونه باید تنبیه کرد؟!

وقتی آمریکا و اسرائیل و پادوهای فکسنی آنها نظیر عربستان و امارات، حمله به نظامیان و زنان و کودکان را عملیات تروریستی نمی‌دانند! چرا باید مقامات و مسئولان نظامی و امنیتی آنها در هر نقطه دنیا که هستند و با هر پوششی که ظاهر شده‌اند، از آتش انتقام در امان باشند؟!

 آل سعود را چگونه باید تنبیه کرد؟!
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ،  دیروز که گروهک تروریستی تحت حمایت آل سعود در رژه اهواز خون به راه انداخت، برای بسیاری از سیاسیون و تحلیلگران یادآور جمله بن سلمان، ولیعهد دربار سعودی بود که گفته بود جنگ را به داخل ایران می‌کشانیم.

۱۵ ماه قبل بود که محمد بن سلمان ولیعهد سعودی گفت که عربستان قصد دارد «جنگ را به داخل ایران» منتقل کند. حالا عبدالخالق عبدالله، مشاور پادشاهی امارات متحد عربی که متحد اصلی ریاض در جنگ یمن است، با فاصله‌ای چند ساعته از حمله تروریستی به رژه نیرو‌های مسلح در شهر اهواز، در حساب توئیتری خود ضمن اشاره به این حمله نوشته است: «حمله به یک هدف نظامی اقدامی تروریستی نیست و انتقال جنگ به عمق خاک ایران گزینه‌ای آشکار است که در مراحل آتی تشدید خواهد شد.»

 سعودی‌ها بار اول‌شان نیست که دست‌شان به خون مردم منطقه آلوده می‌شود، همچون حج خونین ۶۶ یا حمله به یمن که مستقیماً مردم را می‌کشند یا، چون حمایت از دارودسته رجوی و سلطنت‌طلب‌های دوره‌افتاده پی رضا پهلوی از گروه‌های تروریستی حمایت می‌کنند. فرقی هم ندارد و در هر حال برای ملت ایران دیروز هم یادآور بخشی از جملات پیام امام خمینی (ره) به مناسبت حج خونین بود: «اگر از صدام بگذریم، اگر مسئله قدس را فراموش کنیم، اگر از جنایت‌های امریکا بگذریم از آل سعود نخواهیم گذشت. ان‌شاءالله اندوه دلمان را در وقت مناسب با انتقام از امریکا و آل‌سعود برطرف خواهیم کرد و داغ و حسرت حلاوت این جنایت بزرگ را بر دل‌شان خواهیم گذاشت و با برپایی جشن پیروزی حق بر جنود کفر و نفاق و آزادی کعبه از دست نااهلان و نامحرمان به مسجدالحرام وارد خواهیم شد.»(1)

نکته قابل توجه که این بار برجسته شده نام و نشان تروریست‌ها است که به طرز عجیبی و تنها یکی دو ساعت بعد از وقوع حمله رسانه‌ای شد و این اتفاق نشان می‌دهد که موضوع تنها محدود به حمله چهار تروریست به آن مراسم نیست بلکه قضیه بر سر برنامه‌ای مفصل علیه ایران و وجود دست‌های پیدا و پنهانی است که این برنامه را پیش می‌برند.

یکی از مجریان این برنامه شبکه تلویزیونی ایران اینترنشنال است که حدود دو ساعت بعد از وقوع حمله با فردی به نام یعقوب حر التسطری، سخنگوی گروه الاحوازیه، مصاحبه کرد تا ضمن اعلام مسئولیت حمله تریبونی برای بیان ادعا‌های تجزیه‌طلبانه را به او و گروهش داده باشد.

العربیه رسانه حکومتی آل‌سعود همزمان با این برنامه‌سازی ایران اینترنشنال وارد ماجرا شد و برای انتشار خبر خود از عبارت «حمله مسلحانه» به جای حمله تروریستی استفاده کرد و در نسخه انگلیسی خود هم عبارت «مردان مسلح» (Gunmen) را به کار برد و بعد هم رسانه‌های عربی و غربی مثل بی‌بی‌سی، خبرگزاری فرانسه، آسوشیتد‌پرس، رویترز، سی‌ان‌ان، فاکس‌نیوز و دویچه‌وله آلمان این خط سعودی را دنبال کردند. البته همسویی ایران‌اینترنشنال با العربیه در این روند امری پوشیده نیست، چنان که سرمایه‌گذاری آل‌سعود در هر دو رسانه مشهود است.(2)

اما با توجه به پذیرش مسئولیت این حمله تروریستی از سوی گروهک تروریستی وابسته به سعودی این انتظار به حق مردم رشید و دلاور ایران است که طعم سیلی سخت جمهوری اسلامی را به حکام مرتجع عربستان سعودی بچشانند.(3)

در بخشی از یادداشت حسین شریعتمداری، مدیر مسئول روزنامه کیهان نیز آمده است: "وقتی آمریکا و اسرائیل و پادوهای فکسنی آنها نظیر عربستان و امارات، حمله به نظامیان و زنان و کودکان را عملیات تروریستی نمی‌دانند! چرا باید مقامات و مسئولان نظامی و امنیتی آنها در هر نقطه دنیا که هستند و با هر پوششی که ظاهر شده‌اند، از آتش انتقام در امان باشند؟! مخصوصاً آن که هواداران جان بر کف ایران اسلامی در جای‌جای دنیا کم نیستند و جا دارد از این پس جرثومه‌های فساد و تباهی از سایه خود هم بترسند."

انتهای پیام/1404


منبع: جهان

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان