۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین حبس دو ساعته شاگردان جلالی در رختکن و فرار به فرودگاه با اتومبیل پلیس!
کد خبر: ۳۲۷۵۴۶ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۶/۳۱ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

حبس دو ساعته شاگردان جلالی در رختکن و فرار به فرودگاه با اتومبیل پلیس!

بازیکنان تیم پیکان شب گذشته بعد از دو ساعت حبس در رختکن، درنهایت با ماشین پلیس به فرودگاه رفتند تا راهی تهران شوند.

حبس دو ساعته شاگردان جلالی در رختکن و فرار به فرودگاه با اتومبیل پلیس!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری صبح قزوین ، بعد از سنگ‌پرانی به کمک‌داور دوم دیدار تیم‌های نفت آبادان و پیکان، درنهایت موعود بنیادی‌فر داور این بازی، بازی را به دلیل نبود امنیت، نیمه‌تمام گذاشت که این مسئله با واکنش هواداران آبادانی روبه‌رو شد. 

برخی از هواداران تیم نفت آبادان به داخل زمین حمله‌ور شدند و با برخی از افراد داخل زمین درگیری فیزیکی ایجاد کردند. این مسئله باعث شد تا بازیکنان پیکان توسط یگان ویژه خیلی زود به داخل رختکن منتقل شوند و نزدیک به دو ساعت در رختکن ورزشگاه تختی آبادان حبس شدند. 

این مسئله باعث شد تا بازیکنان پیکان و مربیان مدت طولانی در رختکن بمانند، چرا که برخی از هواداران آبادانی قصد درگیری با آنها را داشتند که درنهایت بعد از طی شدن ساعتی، یگان ویژه و نیروی انتظامی، هواداران داخل زمین را متفرق کرد و بازیکنان پیکان توانستند از رختکن بیرون بیایند. 

درنهایت بازیکنان تیم پیکان در گروه‌های چهار نفره سوار بر اتومبیل نیروی انتظامی شدند و با ماشین پلیس به فرودگاه رفتند تا بتوانند با پرواز ساعت ۲۳ دیشب به تهران برگردند. 

از طرفی دیگر، به دلیل نبود امنیت برای داوران، در حالی که قرار بود بنیادی‌فر و کمک‌هایش صبح امروز به تهران برگردند، همان شب گذشته و با پرواز پیکان، راهی تهران شدند تا مشکلی برایشان به وجود نیاید.

* بازیکنان اصلی تیم پیکان که روز گذشته بازی کردند، امروز ریکاوری می‌کنند و بازیکنان ذخیره در یک بازی تدارکاتی، با امیدهایشان مصاف خواهند داد. 

* تمرین تیم پیکان فردا تعطیل است و شاگردان مجید جلالی از روز دوشنبه برای بازی با سپیدرود که روز جمعه در شهر قدس انجام می‌شود تمرین خواهند کرد. 

انتهای پیام/ا

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان