۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین استان; امیدوارم در دیدار مقابل سپاهان بهتر کار کنیم/۱۵ سال سابقه سرمربیگری دارم
کد خبر: ۳۲۶۶۲۵ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۶/۲۴ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

استان; امیدوارم در دیدار مقابل سپاهان بهتر کار کنیم/۱۵ سال سابقه سرمربیگری دارم

سرمربی رومانیایی و موقت تیم فوتبال فولاد خوزستان، گفت: امیدوارم در دیدار مقابل سپاهان بهتر کار کنیم.

استان; امیدوارم در دیدار مقابل سپاهان بهتر کار کنیم/۱۵ سال سابقه سرمربیگری دارم

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین از اهواز، ایلی استان سرمربی موقت فولاد در نشست خبری بعد از پیروزی 7 بر صفر فولاد خوزستان مقابل مس شهر بابک، گفت: هنوز موفقیتی به دست نیامده و فقط به مرحله بعد رفتیم. برای بازی با سپاهان امیدواریم بهتر کار کنیم.

وی افزود: باید آمادگی تیم را تا بازی با سپاهان حفظ کنیم. به هر حال من یک سال و چند ماه است اینجا هستم و با بازیکنان و تیم آشنا هستم باید آینده را بسازیم و نمی‌دانم چه اتفاقی خواهد افتاد.

استان در مورد اینکه به عنوان سرمربی موقت انتخاب شده و قرار است چه اتفاقی بیفتد، خاطرنشان کرد: به هر حال من نمی‌توانم در مورد آینده نظر بدهم. مهم این است که ما برای بازی بعد آماده شویم و اینکه چه تصمیمی در مورد آینده مربیگری تیم گرفته می‌شود به تصمیمات کلان مدیریتی باشگاه بر می‌گردد فعلا نیاز به حمایت داریم.

وی در مورد اینکه آیا ممکن است او سرمربی شود، گفت:‌ اولین بار در تاریخ ورزشی من است که به عنوان کمک مربی آمده بودم. 15 سال سابقه سرمربی‌گری دارم. دانش و تجربه کافی در این زمینه را دارم و فقط می‌خواستم به این مسئله اشاره کنم. من کمک سرمربی رومانی هم بودم الان مهم است که تیم را به نحو احسن تقویت کنیم و با بازی زیبا هواداران را برای حضور بیشتر در ورزشگاه دعوت کنیم. فکر نمی‌کنم گذشته یک مربی به درد آینده او بخورد مهم کاری است که باید الان انجام شود و مردم باید ببینند نتیجه کار چیست.

انتهای پیام/

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان