۰۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۹ چهارشنبه

صبح قزوین بلیت جایگاه و روبرو جایگاه ورزشگاه آزادی تمام شد
کد خبر: ۳۲۶۵۴۶ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۶/۲۴ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

بلیت جایگاه و روبرو جایگاه ورزشگاه آزادی تمام شد

بلیت‌های جایگاه و روبروی جایگاه برای دیدار برگشت تیم‌های فوتبال پرسپولیس و الدحیل قطر که از طریق سایت www.Gishe۳.ir به فروش می‌رسید، تمام شد.<br/><br/>

بلیت جایگاه و روبرو جایگاه  ورزشگاه آزادی تمام شد

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، پیرو اطلاعیه باشگاه در خصوص فروش بلیت‌های الکترونیک دیدار برگشت تیم‌های فوتبال پرسپولیس و الدحیل قطر از مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان 2018 آسیا که از روز پنجشنبه آغاز شده بود، بلیت کلیه سکوهای جایگاه و روبروی جایگاه از این طریق در اختیار هواداران قرار گرفت و به اتمام رسید. تنها بلیت‌های پشت دروازه و طبقه دوم در سایت فوق موجود می‌باشد.

لذا از هواداران خونگرم پرسپولیس درخواست می‌شود، برای سهولت در تهیه بلیت‌های باقی مانده، به سایت www.Gishe3.ir مراجعه نمایند.

هواداران در صورت در اختیار داشتن کارت بانکی دارای رمز دوم می‌توانند با مراجعه به این سایت نسبت به خرید بلیت بازی در جایگاه مورد نظر خود اقدام کنند و ضمن ارایه کد ملی خویش، پس از تکمیل فرایند خرید، کد پیگیری دریافت خواهند نمود. هواداران به منظور حضور در ورزشگاه حتما باید این کد پیگیری و کارت ملی خود را همراه داشته باشند تا بلیت بازی تحویل آنها شود.

گفتنی است؛ هر فرد می‌تواند با کارت ملی مربوط به خود که با شماره ملی آن، بلیت خریداری شده است در ورزشگاه حضور پیدا کند.

انتهای پیام/

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان