۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین توشاک; مشکل تراکتورسازی با آمدن شجاعی و دژاگه شروع شد/ تعویض‌ مسعود و اشکان اشتباه بود
کد خبر: ۳۲۶۴۵۹ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۶/۲۴ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

توشاک; مشکل تراکتورسازی با آمدن شجاعی و دژاگه شروع شد/ تعویض‌ مسعود و اشکان اشتباه بود

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی، گفت: مشکل تراکتورسازی در دیدار مقابل نفت آبادان زمانی شروع شد که شجاعی و دژاگه به زمین مسابقه آمدند.

توشاک; مشکل تراکتورسازی با آمدن شجاعی و دژاگه شروع شد/ تعویض‌ مسعود و اشکان اشتباه بود

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین از آبادان، جان توشاک در نشت خبری بعد از شکست مقابل نفت آبادان در نشست خبری، گفت: در بازی عملکرد خوبی داشتیم و می‌توانستیم حتی برنده شویم.

وی افزود: سه بر یک پیش بودیم و سپس تعویض کردیم. دژاگه و شجاعی به عنوان دو ملی پوش وارد زمین شدند و به نظر من این یک اشتباه بزرگ بود و باعث شد بازی را از دست بدهیم. حتی نتوانستیم بازی را با این دو بازیکن به اتمام برسانیم. یک نفر کارت قرمز گرفت و اشکان دژاگه هم فکر می‌کنم هنوز شرایط بازی را ندارد. خیلی سخت است در این شرایط با 10 نفر بازی را ادامه دهیم. در پایان به حریف و مربی آنها تبریک می‌گویم اما برای ما این عملکرد در پایان بازی نا امید کننده بود.

توشاک در مورد اعتراض دژاگه به تعویض، خاطرنشان کرد: زمانی که یک بازیکن تعویض می‌شود مشخص است که بازیکنان بزرگ از تعویض خوشحال نباشند. اشکان را درک می‌کنم که از تعویض خوشحال نبوده است.

وی در مورد بازیکنانی که پنالتی را از دست دادند، افزود: خودمان 5 نفر را برای ضربات پنالتی انتخاب کردیم. به نظر من این مسئله مهم نیست. پنالتی مثل شرط بندی می‌ماند. مهمترین مسئله در پنالتی دروازه‌بان شما است. برخی شاید دوست نداشته باشند پنالتی بزنند. اینکه در پنالتی بازی را از دست دادیم من را نگران نمی‌کند و به آن فکر نمی‌کنم. چیزی که بیشتر من را نگران می‌کند این است که بازی را خیلی خوب با 11 بازیکن شروع کردیم و مشکل ما از زمانی شروع شد که دو تعویض کردیم. اشتباه ما این بود که از این دو بازیکن که دو هفته کنار ما نبودند استفاده نکردیم. یک نفر از زمین اخراج شد و یک نفر را تعویض کردیم. اشکان به این دلیل تعویض شد که نتوانست انتظارات من را در زمین بر آورده کند. با دو اشتباه بازی را به حریف دادیم. باید به هواداران تراکتورسازی بگویم که به خاطر این دو اشتباه از آنها عذرخواهی می‌کنم.

توشاک در مورد اینکه عملکرد بازیکنان ملی‌پوش تراکتورسازی چطور بود، خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند بازی را نگاه کنند و نظر بدهند در مورد اینکه چه کسی چطور بازی کرده است. برخی اوقات تصمیمات مثبت و برخی اوقات جواب نمی‌دهد. این تصمیم درست من بود که گرفتم و فکر می‌کردم زمانی که جلو هستیم بازیکنان با تجربه بازی را کنترل می‌کنند اما این طور نشد.

وی در مورد اینکه آیا قصد دارد با دژاگه به خاطر اتفاقات زمان تعویض برخورد کند، گفت: دوست ندارم هیچ برخوردی با او انجام دهم. وقتی بازیکنی را از زمین خارج می‌کنید نباید انتظار خندیدن و شاد بیرون آمدن را داشته باشید. به هر حال این اتفاق افتاده است.

وی در مورد اینکه آیا رامین رضائیان را تراکتورسازی جذب می‌کند، اظهار داشت: در این مورد هیچ چیزی نمی‌گویم.

انتهای پیام/ر

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان