۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین ۵۰۰برنامه فرهنگی در سطح کانون‌های مساجد برگزار شد
کد خبر: ۳۲۶۲۲۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۶/۲۲ ساعت: ۱۱:۳۰ ↗ لینک کوتاه

مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد استان قزوین:

۵۰۰برنامه فرهنگی در سطح کانون‌های مساجد برگزار شد

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین گفت: در تابستان سال جاری نزدیک به ۲۵۰ برنامه ورزشی و ۵۰۰ برنامه فرهنگی در سطح کانون‌های مساجد برگزار شد.

۵۰۰برنامه فرهنگی در سطح کانون‌های مساجد برگزار شد
حجت الاسلام علی رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین بیان کرد: غنی سازی اوقات فراغت یکی از موضوعات مهمی است که هر ساله به ویژه در ایام تابستان در دستور کار کانون‌های مساجد قرار می‌گیرد و در سال جاری هم کانون‌ها برنامه‌های متعددی را برای گروه‌های سنی مختلف برگزار کردند.

وی ادامه داد: در تابستان سال جاری 12 هزار نفر از خانم‌ها و آقایان در گروه‌های سنی کودک، نوجوان، جوان و بزرگسال در برنامه‌های کانون‌های مساجد استان قزوین شرکت کردند که از این تعداد 9هزار نفر آقا و 3 هزار نفر خانم بودند.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین اضافه کرد: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین در طول تابستان کلاس‌های آموزشی را در 40 عنوان برگزار کردند و برنامه‌های فرهنگی، هنری، ورزشی، دینی و قرآنی و غیره را برای شرکت کنندگان داشتند.

برگزاری 260 اردوی درون استانی و بیرون استانی
وی عنوان کرد: در تابستان سال جاری نزدیک به 250 برنامه ورزشی و 500 برنامه فرهنگی در سطح کانون‌های مساجد برگزار شد و 180 دوره مسابقات ورزشی هم در 20 عنوان مختلف در کانون‌ها اجرا شد.

رمضانی ابراز کرد: یکی دیگر از برنامه‌های کانون‌های مساجد در این ایام برگزاری اردوهای تفریحی، سیاحتی و زیارتی بود به طوری که نزدیک 200 اردو درون استانی و 60 مورد هم اردوی خارج از استانی به نقاط مذهبی نظیر مشهد، قم، حرم عبدالعظیم حسنی برگزار شد.

وی تأکید کرد: از دیگر برنامه‌هایی که در ایام تابستان برگزار شد برگزاری چهار دوره آموزشی ثبت نام در پورتال سجا (سامانه جامع آمار و اطلاعات کانون‌های مساجد) بود که در این برنامه مدیران کانون‌ها با روند ثبت نام در این سامانه آشنا شدند.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین با اشاره به نقاط قوت برنامه‌های تابستانی کانون‌های مساجد استان بیان کرد: فعالیت خوب کانون‌ها با توجه به منابع مالی محدود، استقبال اعضای کانون‌ها از برنامه‌های پیش بینی شده با توجه به نیاز هر محله و فعالیت حداکثری بانوان در حوزه‌های مختلف آموزشی و فرهنگی از جمله نقاط قوت برنامه کانون‌ها در سال جاری بوده است.

وی یادآور شد: از مجموع 327 کانون فرهنگی هنری مساجد استان، 200 کانون برای غنی سازی اوقات فراغت برنامه داشتند؛ البته کانون‌ها در طول سال برنامه‌های مختلفی را برگزار می‌کنند که امیدواریم با اجرای برنامه‌های متعدد و متناسب با نیاز نسل امروز بتوانیم پیوند بین نوجوانان و جوانان و مسجد را داشته باشیم.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان