۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین پکیج‌های احتکار شده توزیع می‌شود/تشکیل ۳۸۵۱ پرونده تخلف در قزوین
کد خبر: ۳۲۶۲۰۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۶/۲۲ ساعت: ۹:۴۴ ↗ لینک کوتاه

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین:

پکیج‌های احتکار شده توزیع می‌شود/تشکیل ۳۸۵۱ پرونده تخلف در قزوین

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین گفت: محموله کشف شده پکیج احتکار شده با نرخ رسمی اعلام شده توسط سازمان حمایت از مصرف کنندگان در مغازه‌های مصالح فروشی سطح شهر قزوین و آبیک توزیع خواهد شد.

پکیج‌های احتکار شده توزیع می‌شود/تشکیل ۳۸۵۱ پرونده تخلف در قزوین
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ علی پرزحمت، پیش از ظهر امروز(پنج شنبه) در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان قزوین در استانداری اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون 65 هزار بازرسی و نظارت توسط بازرسان سازمان صمت و با همکاری اتاق اصناف و اتحادیه‌های مربوطه انجام شده است.

وی افزود: در همین راستا 3851 پرونده تخلفات تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین ضمن تقدیر از همکاری مردم در گزارش تخلفات موجود در سطح بازار و احتکار اذعان کرد: تاکنون 2314 گزارش مردمی و 584 فقره گزارش توسط بازرسان و 275 فقره در زمینه قاچاق کالا و 380 فقره تخلفات نانوایی واصل شده است.

وی عنوان کرد: طرح بازگشایی مدارس در استان از 10 شهریور آغاز و تا 15مهر ماه ادامه خواهد داشت و تاکنون 40 فقره پرونده در زمینه گرانفروشی و تقلب تشکیل شده است.

این مسئول ادامه داد: در این طرح تشدید مبارزه با گرانفروشی، احتکار، اختفاء و امتناع از عرضه در دستور کار قرار دارد؛ همچنین از شهروندان گرامی تقاضا می‌شود در صورت مشاهده موارد ذکر شده با تلفن ۱۲۴ تماس بگیرند.

رئیس سازمان صمت استان قزوین از استمرار برگزاری گشت مشترک با تعزیرات، نیروهای انتظامی و اطلاعاتی در سطح بازار با هدف تنظیم بازار خبر داد.

وی گفت: محموله کشف شده پکیج احتکار شده با نرخ رسمی اعلام شده توسط سازمان حمایت از مصرف کنندگان و با حکم دادستان محترم استان، روز شنبه هفته آینده در مغازه‌های مصالح فروشی سطح شهر قزوین و آبیک توزیع خواهد شد. 
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان