۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین سبک‌های عزاداری منحصر به فردی در قزوین وجود دارد
کد خبر: ۳۲۶۰۹۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۶/۲۱ ساعت: ۱۴:۸ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین:

سبک‌های عزاداری منحصر به فردی در قزوین وجود دارد

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: رسانه استانی همیشه بازتاب دهنده جلوه‌های عزادارای خالصانه و باشکوه مردم استان قزوین بوده است.

سبک‌های عزاداری منحصر به فردی در قزوین وجود دارد
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ اولین نشست هم اندیشی برگزاری مراسم عزاداری محرم امروز(چهارشنبه) در صدا و سیمای مرکز قزوین برگزار شد.

این جلسه با حضور مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین، معاونین و نمایندگانی از دستگاه‌های عضو در امر برگزاری عزاداری محرم منعقد شد، ایجاد ظرفیت‌های جدید و مضاعف جهت برگزاری و انعکاس هرچه بهتر تجمع آئینی و سنتی مردم استان قزوین از قاب رسانه از رئوس مباحثی بود که به بحث و تبادل گذاشته شد.

در این نشست سعید انبارلویی مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام محرم اظهار کرد: رسانه استانی همیشه بازتاب دهنده جلوه‌های عزادارای خالصانه و باشکوه مردم استان قزوین بوده است.

وی با تاکید بر رسالت رسانه برای انعکاس فرهنگ درست عزاداری به مخاطبان عنوان کرد: امسال همچون سنوات گذشته می‌توان با همفکری و هم اندیشی مناسب، جلوه‌های باشکوه و جدیدی را از عزاداری‌های سنتی مردم استان قزوین خلق کرد.

انبارلویی با اشاره به قدمت و وجود سبک‌های عزاداری منحصر به فرد در استان قزوین بیان کرد: صدا و سیما این آمادگی را دارد که با برنامه ریزی مناسب و همکاری و همراهی دستگاه‌های مربوطه این ظرفیت را در قالب تجمع منظم و آیینی از قاب رسانه استانی منعکس کند.

در ادامه این نشست، اعضاء جلسه به جمع بندی ظرفیت‌های موجود برای برگزاری مطلوب و با شکوه اجتماع عزداران حسینی در محرم97 پرداختند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان