۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین اجرای طرح «یک کاسب، یک دانش‌آموز» به صورت همزمان در سراسر کشور
کد خبر: ۳۲۶۰۳۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۶/۲۱ ساعت: ۸:۵۶ ↗ لینک کوتاه

رئیس سازمان بسیج اصناف کشور خبرداد:

اجرای طرح «یک کاسب، یک دانش‌آموز» به صورت همزمان در سراسر کشور

رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور گفت: این طرح با مشارکت سازمان های بسیج دانش آموزی و بسیج مساجد محلات در سراسر کشور به منظور تامین هزینه تحصیلی یک دانش آموز برگزار می‌شود.

اجرای طرح «یک کاسب، یک دانش‌آموز» به صورت همزمان در سراسر کشور
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین ؛ غلامرضا حسن پور رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و تجار کشور در خصوص رزمایش سراسری خدمت اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به سال تحصیلی 98-97 و لزوم توجه بیشتر به اقشار آسیب پذیر و ایجاد نشاط بین تمام فرزندان میهن اسلامی، طرح "یک کاسب- یک دانش آموز" به منظور پشتیبانی مالی اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی محترم از دانش آموزان بی بضاعت و دانش آموزان بازمانده از تحصیل برگزار می شود.

وی بیان کرد: این برنامه درقالب رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسول الله (ص) برگزار می شود.

حسن‌پور به تشریح طرح "یک کاسب یک دانش آموز" پرداخت و گفت: در این طرح با مشارکت بسیج اصناف،بازاریان و فعالان اقتصادی و بسیج دانش آموزی و بسیج مساجد محلات در سراسر کشور هزینه تحصیلی یک دانش آموز از قبیل لباس، کیف، کفش و لوازم التحریر پرداخت و یا این اقلام را تهیه کرده و به این ولی نعمتان جامعه تقدیم می شود.


رئیس سازمان بسیج اصناف،بازاریان و فعالان اقتصادی کشور عنوان کرد: مراکز نیکوکاری اصناف و بازاریان که در برخی از بازارهای کشور به همت سازمان بسیج اصناف راه اندازی شده است، محمل خوبی برای این کار خواهد بود.

وی با توجه به ظرفیت های موجود در فضای مجازی و رسانه های هر استان عنوان کرد: در این رزمایش از ظرفیت فضای مجازی و رسانه به منظور اقدام نوآورانه و خلاقانه به اقتضای سلایق و قومیت هر استان استفاده می شود.

حسن‌پور در پایان افزود: نشست خبری این طرح روز چهارشنبه باحضور خبرنگاران برگزار می شود و از روز پنج شنبه 22 شهریور طرح یک کاسب یک دانش آموز به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/2002

منبع: دانا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان