۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین بیش از ۲۰۰برنامه در هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد
کد خبر: ۳۲۵۷۸۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۶/۱۹ ساعت: ۱۵:۲ ↗ لینک کوتاه

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن(ع) قزوین:

بیش از ۲۰۰برنامه در هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) قزوین با بیان اینکه بیش از ۲۰۰ برنامه برای هفته دفاع مقدس در نظر گرفته شده است، افزود: برگزاری رژه نیرو‌های مسلح و تجمع بسیجیان استان در ورزشگاه آزادگان جزو برنامه‌های شاخص است.

بیش از ۲۰۰برنامه در هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، داوود بهرامی، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین امروز(دوشنبه) در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: وقایع دفاع مقدس همواره باید بازخوانی و یادآوری شود تا با گذشت زمان هویت خود را فراموش نکنیم.

وی اذعان کرد: توطئه دشمنان همچنان ادامه دارد و باید همواره آمادگی خود را در مقابل استکبار جهانی حفظ و اعلام کنیم.

این مسئول با بیان اینکه جنگ در هر دوره ای به شکلی متفاوت بروز پیدا می‌کند، افزود: در جنگ هشت ساله با دست خالی و بدون سلاح کافی در مقابل دشمنان ایستادگی کردیم و با ایمان، اعتقاد و توکل به خدا در کنار رهنمودهای امام راحل و پشتیبانی مردم در جنگ پیروز شدیم.

فرمانده سپاه امام حسن(ع) قزوین تشریح کرد: هم اکنون با یک جنگ اقتصادی مواجه هستیم و باید از هشت سال دفاع مقدس ایستادگی را فراگیریم.

وی با بیان اینکه زنده نگه داشتن یاد و خاطره دفاع مقدس همان حفظ انقلاب است، افزود: در دوران دفاع مقدس ۱۵۰ کشور جهان برای شکست ایران با یکدیگر متحد شدند.

فرمانده سپاه امام حسن (ع) قزوین عنوان کرد: در سال جاری هفته دفاع مقدس با ماه محرم مصادف شده است که برنامه‌های بسیاری برای این هفته در نظر گرفته‌ایم.

وی ابراز کرد: برگزاری یادواره شهدای آبروی محله، دیدار با خانواه شهدا، دیدار با امام جمعه غبارروبی مزار شهدا، نمایشگاه عکس دفاع مقدس زنگ مقاومت و شجاعت، برنامه ویژه سربازان نیروهای مسلح از برنامه های این هفته به شمار می‌رود.

بهرامی اضافه کرد: در این هفته نشست‌های بصیریتی در ادارات برگزار خواهد شد و راویانی نیز به مدارس اعزام می‌شوند.

این فرمانده سپاه تشریح کرد: برنامه‌های هفته دفاع مقدس از شنبه ۳۱ شهریور ماه با اجرای رژه و نمایش اقتدار نیروهای مسلح آغاز و تا ۷ مهرماه ادامه دارد.

برگزاری مراسم آبروی محله
وی با بیان اینکه بیش از ۲۰۰ برنامه برای هفته دفاع مقدس در نظر گرفته شده است، افزود: برگزاری رژه نیرو‌های مسلح و تجمع بسیجیان استان در ورزشگاه آزادگان جزو برنامه‌های شاخص است.

بهرامی در ادامه اضافه کرد: تجمع ۲۰ هزار نفری بسیجیان در ورزشگاه سردار آزادگان واقع در ضلع شمالی اتوبان در تاریخ ۵ مهر صورت خواهد گرفت.

وی تشریح کرد: روز دوشنبه با نام دفاع ملی و بصرت افزایی، روز سه شنبه روز بیداری اسلامی و چهارشنبه روز اقتصاد مقاومتی اصناف و حمایت و پشتیباینی از مردم نامگذاری شده است.

این مسئول گفت: در روز جمعه بسیجیان در نماز جمعه حضور می‌یابند و در روز شنبه پاسداشت چندین فرمانده دفاع مقدس را خواهیم داشت.

وی در رابطه با تفاوت برنامه آبروی محله و یادآوره شهدا ابراز کرد: یادآوره شهدا در حوزه شهرستان و استان برگزار می‌شود اما آبروی محله در محل سکونت شهدا و یا شهید یک محله برپا می‌شود.

فرمانده سپاه امام حسن(ع) قزوین بیان کرد: در استان بیش از ۵۰ آبروی محله در طول سال برگزار می‌شود که نیاز به انعکاس و اطلاع‌رسانی بیشتری از سوی مردم دارد.
انتهای پیام/2002

منبع: شاخص

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان