۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین باقری; فوتسال سن‌ایچ به دلیل استانداردسازی حضوری موفق در لیگ‌ دارد
کد خبر: ۳۲۵۲۶۰ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۶/۱۵ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

باقری; فوتسال سن‌ایچ به دلیل استانداردسازی حضوری موفق در لیگ‌ دارد

مدیرعامل باشگاه سن‌ایچ گفت: در بحث استانداردسازی تا به امروز ما تمامی نواقصی که وجود داشته را رفع و حتی به عنوان پیشنهاد به فدراسیون فوتبال اعلام کردیم که می‌توانند از باشگاه سن‌ایچ به عنوان یک الگو استفاده کند.

باقری; فوتسال سن‌ایچ به دلیل استانداردسازی حضوری موفق در لیگ‌ دارد

رضا باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری صبح قزوین ، در مورد آخرین وضعیت تیم فوتسال سن‌ایچ گفت: خدا را شکر همه چیز طبق برنامه‌ریزی که از قبل در هیأت مدیره انجام شده، کارهای باشگاه پیش می‌رود و در لیگ برتر هم شرایط خوبی را داریم.

وی در ادامه گفت:‌از بدو شروع و همانطور که قبلا در اوایل فصل در رسانه‌ها اعلام کرده بودم، از همان ابتدا ما یک چارت سه ساله را تعیین کرده بودیم که بتوانیم در این مدت حضوری موفق در لیگ داشته باشیم که خدا را شکر فکر می‌کنم در سال اول تا حدودی به اهداف خود رسیدیم. 

مدیرعامل باشگاه سن‌ایچ گفت: در حال حاضر ما ۴۰ درصد از قرارداد بازیکنان کادر فنی را پرداخت کردیم و برای تشویق کادر فنی و بازیکنان برای هر پیروزی مبلغی را به عنوان پاداش درنظر گرفتیم که تا به امروز پس از پایان هر بازی مبلغ پاداش خود را دریافت کردند. البته پاداش‌های دیگری هم برای حضور در مراحل بعدی لیگ درنظر گرفتیم. 

باقری در پاسخ به سؤالی که آیا باشگاه سن‌ایچ توانسته در بحث استانداردسازی که از طرف سازمان لیگ اعلام شده، خود را آماده کرده، گفت: من فکر می‌کنم تا به امروز کلیه مراحل استانداردسازی را در باشگاه رعایت کردیم و در حال حاضر تیم جوانان این باشگاه جزو شش تیم لیگ برتر و در سنین زیر چهارده ساله هم (نوجوانان) فعالیت داریم، به دلیل همین استانداردسازی است که توانستیم حضوری موفق در لیگ‌های ایران داشته باشیم. بعد از اعلام سازمان لیگ، ما کلیه حساب‌های مالی، اداری، قرارداد بازیکنان را به طور کل از کارخانه سن‌ایچ جدا و در ساختمانی مستقل تمام کارهای باشگاه را انجام می‌دهیم. 

وی در پایان گفت: در بحث استانداردسازی تا به امروز ما تمامی نواقصی که وجود داشته را رفع و حتی به عنوان پیشنهاد به فدراسیون فوتبال اعلام کردیم که می‌توانند از باشگاه سن‌ایچ به عنوان یک الگو در بحث استانداردسازی معرفی شوند. 

انتهای پیام/ک

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان