۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین شهر الوند پایلوت رشته‌های رزمی در کشور است
کد خبر: ۳۲۵۱۳۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۶/۱۴ ساعت: ۱۵:۲۸ ↗ لینک کوتاه

مسئول امور ورزشی شهرداری الوند:

شهر الوند پایلوت رشته‌های رزمی در کشور است

مسئول امور ورزشی شهرداری الوند با اشاره به اینکه شهر الوند پایلوت رشته‌های رزمی در کشور است، گفت: این شهر به علت صنعتی‌بودن از تمام کشور مهاجرپذیر است و استعدادهای ورزشی زیادی در این شهرستان نهفته است.

شهر الوند پایلوت رشته‌های رزمی در کشور است
محمدرضا زنگنه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی صبح قزوین اظهار کرد: 10 رشته ورزشی در مجموعه ورزشی امام علی(ع) در مساحتی به میزان 13 هکتار برای استفاده ورزشکاران راه‌اندازی شده است.

وی افزود: ورزش‌های روباز این مجموعه ورزشی شامل فوتبال، تنیس خاکی بدمینتون، والیبال و فوتبال ساحلی و شطرنج است.

مسئول امور ورزشی شهرداری الوند ابراز کرد: مجموعه‌های سالنی ورزشگاه امام علی(ع) شامل فوتسال، والیبال، سنگنوردی است که سالن سنگنوردی دارای مجهزترین دیواره در استان قزوین است.

وی عنوان کرد: سالن ژیمناستیک مجموعه ورزشگاه ورزشگاه امام علی(ع) در کشور جزو مجهز ترین ورزشگاه‌ها به شمار می‌رود و سالن کشتی این مجموعه که بتازگی بازسازی شد در استان جزو بهترین سالن‌های کشتی به حساب می‌آید.

دبیر هیئت ژیمناستیک شهرستان البرز با اشاره به راه‌اندازی سالن ووشوی مجموعه امام علی(ع) اذعان کرد: بیش از 380 ووشوکار در سالن ووشوی این ورزشگاه تمرین می‌کنند که سه تن از آنها جزو ورزشکاران حاضر در تیم ملی هستند.

وی با اشاره به اینکه آقاي روح الله گل محمدی زحمات بسیاری برای ووشوی شهرستان کشیده است، گفت: گل محمدی از جمله ورزشکاران شهرستان البرز است که در مسابقات جهانی و آسیایی صاحب مقام‌های متعددی شده است.

زنگنه با اشاره به اینکه شهر الوند پایلوت رشته‌های رزمی در کشور است، عنوان کرد: شهر الوند به علت صنعتی‌بودن از تمام کشور مهاجرپذیر است و استعدادهای ورزشی زیادی در این شهرستان نهفته است و در اکثر رشته‌های ورزشی در کشور و حتی جهان مدال‌آور هستند.

وی با اشاره به برگزاری اولین جشنواره "قهرمان من" توسط شهرداری الوند اذعان کرد: هدف شهرداری الوند از برگزاری این مراسم ایجاد نشاط و علاقه مردم به ورزش و سطح ارتقاء فرهنگ جامعه است.

مسئول امور ورزشی شهرداری الوند ابراز کرد: شعار شهرداری در این جشنواره "شهر سالم در گرو شهروند سالم" است و به همین علت شهرداری الوند با نصب بَنر قهرمان‌های ورزشی در سطح شهر به جوانان می‌گوید با حضور در عرصه ورزش از آسیب‌های اجتماعی دور خواهند بود و شهر سالمی خواهیم داشت.
انتهای پیام/6001

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان