۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین عنوان قهرمانی لیگ حرفه‌ای موتای جهان را کسب کردم/ حمایت از قهرمانان ملی، درخواستی بی‌نتیجه است
کد خبر: ۳۲۵۰۴۱ نویسنده: صادق هاشمی تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۶/۱۴ ساعت: ۹:۱۱ ↗ لینک کوتاه

قهرمان موی تای جهان در مصاحبه با صبح قزوین:

عنوان قهرمانی لیگ حرفه‌ای موتای جهان را کسب کردم/ حمایت از قهرمانان ملی، درخواستی بی‌نتیجه است

عضو تیم ملی موی تای گفت: بودجه ای که به حوزه ورزش اختصاص می‌یابد به قهرمانان ورزشی نمی‌دهند حتی تجهیزات و مکان لازم برای تمرینات ورزشی در اختیار ما قرار نمی‌دهند.

عنوان قهرمانی لیگ حرفه‌ای موتای جهان را کسب کردم/ حمایت از قهرمانان ملی، درخواستی بی‌نتیجه است
صادق هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی صبح قزوین با اشاره به پیشینه ورزشی خود اظهار کرد: ورزش حرفه ای را از سال ۸۷ شروع کردم و با توجه اینکه ۲برادرم در این رشته فعالیت می‌کردند به ادامه این رشته ورزشی تشویق شدم.

وی افزود: در این سال‌ها موفقیت‌های خوبی در رشته ورزشی موی تای کسب کردم که از جمله آنها می‌توان به کسب مدال برنز آسیایی در سال ۲۰۱۵ و مدال نقره المپیک هنرهای رزمی در سال ۲۰۱۶ اشاره کرد.

عضو تیم ملی موی تای اضافه کرد: در سال ۲۰۱۷ در تورنومتر حرفه ای ارمنستان مقام اول را کسب کرده و موفق به دریافت کاپ فنی ترین بازیکن شدم.

وی ادامه داد: کمربند طلایی مسابقات رزمی ۲۰۱۶ آذربایجان و طلای مسابقات اروپایی موی تای ترکیه از دیگر موفقیت‌های من در این رشته ورزشی است.

این ورزشکار قزوینی عنوان کرد: کسب عنوان قهرمانی در ليگ حرفه‌ای موی‌تای جهان سازمان super champ در کشور تایلند را نیز در سال جاری کسب کردم.

قهرمان موی تای جهان تصریح کرد: مهرماه سال جاری مسابقات موی تای آسیایی برگزار می‌شود که هنوز به دلیل نوسانات قیمت ارز روند اعزام مشخص نیست.

هاشمی گفت: اردیبهشت ماه گذشته برای حضور در مسابقات جهانی مکزیک ۲ماه در اردو بودیم اما بخاطر برجام ورزشکاران را اعزام نکردند.

وی بیان کرد: تاکنون هیچ مسئولی به جز آقای داوود محمدی در حوزه ورزش به من کمک نکردند البته هم اکنون آقای داوودی، رئیس شورای شهر قزوین برای ادامه فعالیت ورزشی من مساعدت می‌کند.

عضو تیم ملی موی تای افزود: بقیه مسئولین فقط برای عکس گرفتن و ارائه گزارش کار برای خودشان می‌آیند، دریغ از اینکه کوچکترین کمک مالی برای ادامه فعالیتم در این رشته ورزشی داشته باشند.

وی اظهار کرد: وقتی از مسابقات انتخابی تیم ملی برگشتم تنها کسی که مدال گرفت من بودم اما مسئولین استان هیچ کمک مالی به من نکردند.

این ورزشکار قزوینی اذعان کرد: از مسئولان انتظار حمایت دارم زیرا این پشتیبانی‌ها سایر جوانان را به حضور در عرصه‌های ورزش قهرمانی تشویق می‌کند.

قهرمان موی تای جهان بیان کرد: بودجه ای که به حوزه ورزش اختصاص می‌یابد به قهرمانان ورزشی پرداخت نمی‌شود، حتی تجهیزات و مکان لازم برای تمرینات ورزشی در اختیار ما قرار نمی‌گیرد.

هاشمی افزود: مربی من برادرم علی هاشمی است و برای انجام تمرینات چون مکانی در اختیارم قرار ندادند، با هزینه شخصی یک مکان تهیه و تجهیر کردیم که هم اکنون به کمپ ورزشی تبدیل شده است.

وی یادآور شد: افشین چگینی، رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان 3میلیون تومان از هزینه‌هایی که برای این کمپ ورزشی کردیم را به ما پرداخت کرد، اما سایر مسئولین هیچ اقدامی در این زمینه نکردند.
انتهای پیام/۴۰۰۱

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان