۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین رزمایش خدمت‌ با شرکت ۲۰ گروه جهادی برگزار می‌شود
کد خبر: ۳۲۴۴۶۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۶/۱۰ ساعت: ۱۶:۳۷ ↗ لینک کوتاه

جانشين فرمانده سپاه آبيک:

رزمایش خدمت‌ با شرکت ۲۰ گروه جهادی برگزار می‌شود

جانشين فرمانده سپاه ناحيه امام صادق(ع) شهرستان آبيک گفت: رزمایش خدمت از ۱۶ شهریور ماه به مدت ۱۵ روز با همکاری ۲۰ گروه جهادی در ۵ نقطه شهري شهرستان آبیک برگزار می‌شود.

رزمایش خدمت‌ با شرکت ۲۰ گروه جهادی برگزار می‌شود
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ سرگرد عباس درزی جانشين فرمانده سپاه ناحيه امام صادق(ع) شهرستان آبيک در نشست خبری که ظهر امروز(یکشنبه) به منظور تشریح برنامه‌های رزمایش محمد رسول الله برگزار شد، اظهار کرد: بسیج در عرصه‌های مختلف در جهت خدمت رسانی به جامعه تلاش می‌کند.

وی افزود: از جمله موضوعات خدمت رسانی که با همت بسیج سازندگی در راستای کمک به مردم انجام می‌شود، بحث اردوهای جهادی است که کار جهادی ویژه‌ای در اردوهای جهادی انجام خواهد شد.

جانشین فرمانده سپاه آبیک تصریح کرد: این اردوی جهادی در قالب رزمایش خدمت از تاریخ ۱۶ شهریور ماه به مدت ۱۵ روز با همکاری ۲۰ گروه جهادی متشکل از خواهران و برادران و همچنین نیروهای کادر سپاه برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: عرصه فعالیت اردوهای جهادی در شهرهای نزدیک به شهرستان آبیک است؛ البته اردوهای جهادی در روستاها و مناطق محروم انجام می‌شد اما این برنامه ویژه در شهرهایی که نیازمند مساعدت هستند در زمینه عمرانی، فرهنگی، آموزشی و اعتقادی انجام می‌شود.

درزی اضافه کرد: این اردوها حداقل در طی ۳ روز انجام می‌شود به عبارتی در بازه زمانی ۳ تا ۸ روز بنا به نیاز منطقه در عرصه‌های مختلف فعالیت‌هایی اجرا می‌شود.

این مسئول با اشاره به اجراي رزمايش خدمت رساني در قالب گروه‌هاي جهادي بسيجي در 5 نقطه شهري شهرستان آبیک گفت: اردوی جهادی در شهرهای زیاران، خاکعلی، قشلاق و شهرک مهدیه بر اساس نیازمندی‌هایی که در جامعه احصا می‌شود به ویژه در موضوعات اجتماعی و فرهنگی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: در این اردوها علاوه بر حضور نیروهای بسیجی، گروه‌های مردمی و جوانان هم در زمینه خدمات رسانی مشارکت دارند.

جانشین فرمانده سپاه آبیک عنوان کرد: رزمایش عاشورایی محمدرسول الله با حضور گردان‌های بیت المقدس شهرستان آبیک در منطقه آبیک در روزهای یکشنبه و دوشنبه با هدف نمایش اقتدار بسیجیان و نیروهای مسلح برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: نمایش اقتدار بسیجیان و نیروهای مسلح به ارتقای روحیه جهادی و ایثارگری در جامعه کمک می‌کند و نشان می‌دهد که نسل‌های سوم و چهارم انقلاب نیز در صحنه حضور دارند و با تمام امکانات و تجهیزاتی که در اختیار دارند بخشی از توان نیروهای مسلح را در سطح شهرستان به نمایش می‌گذارند.

درزی در ادامه از برگزاری کنگره شهدای شهرستان آبیک خبر داد و گفت: کنگره شهدای آبیک با همکاری همه دستگاه‌هایی که در ستاد اجرایی برنامه هستند برگزار می‌شود.

این مسئول در پایان عنوان کرد: این مراسم روز پنج شنبه ۱۵ شهریور ماه از نماز مغرب و عشاء در جوار شهدای گمنام پارک شهید رجایی آبیک با حضور خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران و مردم شهیدپرور آبیک برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان