۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین ۴۳ پروژه کمیته امداد استان قزوین به بهره‌برداری رسید
کد خبر: ۳۲۴۳۴۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۶/۱۰ ساعت: ۸:۱۲ ↗ لینک کوتاه

طی هفته دولت؛

۴۳ پروژه کمیته امداد استان قزوین به بهره‌برداری رسید

طی هفته دولت ۴۳ پروژه اشتغال زایی، مسکن و نیکوکاری کمیته امداد در نقاط مختلف استان قزوین مورد بهره برداری قرار گرفت.

 ۴۳ پروژه کمیته امداد استان قزوین به بهره‌برداری رسید
مجید مؤمنی، در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین با اشاره به اقدامات کمیته امداد برای خدمت به نیازمندان اظهار کرد: طی هفته دولت 43 پروژه اشتغال زایی، مسکن و نیکوکاری کمیته امداد در نقاط مختلف استان قزوین مورد بهره برداری رسیده است.

وی ادامه داد: محور پروژه‌های افتتاحی مسکن و اشتغال است چراکه این نهاد تصمیم دارد مددجو را توانمند کرده و زندگی او را در ابعاد مختلف ارتقا بخشد.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین افزود: مددجویی که برای تأمین نیازهای زندگی با مشکل روبروست با اشتغال زایی توانمند شده و دیگر نیازی به کمک دیگران نخواهد داشت چراکه داشتن درآمد زمینه استقلال معیشتی را فراهم می‌کند.

وی اعلام کرد: 16 پروژه افتتاحی هفته دولت در حوزه اشتغال است که شامل کارگاه خیاطی، پنل خورشیدی، پرورش گیاه، دامداری، کارگاه گیاهان دارویی و مشاغل خدماتی است.

مؤمنی با اشاره به پروژه پنل خورشیدی افتتاحی عنوان کرد: راه اندازی پنل‌های خورشیدی برای مددجویانی است که به دلیل سن بالا توانایی کار سنگین را ندارند؛ در نتیجه آورده اولیه این پروژه از سوی این نهاد از طریق منابع داخلی کمیته امداد و تسهیلات بانکی تأمین و در قراردادی که میان مددجو و شرکت برق منعقد می‌شود برق تولیدی خریداری و اقساط تسهیلات از محل خرید برق تامین می‌شود.

وی با اشاره به نیاز مسکن مددجویان گفت: 21 واحد مسکونی نیز در این ایام به مددجویان تحویل شده است که برای مسکن مددجویان تحت حمایت در مناطق روستایی 15 میلیون تومان و در مناطق شهری 20 میلیون تومان کمک بلاعوض اعطا شده و مابقی هزینه ساخت یا خرید از طریق آورده مددجو و کمک خیران تأمین می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین با اشاره به محوری بودن حضور مردم در جریان خدمت رسانی کمیته امداد اظهار کرد: در این ایام هفت مرکز نیکوکاری نیز مورد بهره برداری قرار می‌گیرد تا از طریق این مراکز شاهد حضوربرجسته و جدی‌تر مردم در فرایند خدمت رسانی به نیازمندان باشیم.

وی با اشاره به اقدامات مختلف کمیته امداد برای خدمت رسانی یادآورشد: کمیته امداد امام (ره) خدمات مختلفی را به نیازمندان و محرومان جامعه ارائه می‌کند، اما محور خدمات این نهاد فرهنگی است چراکه بدون پشتوانه فرهنگی نمی‌توان به موفقیت دست یافت.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان