۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین لاریجانی; درخشش ورزشکارانمان در میادین نشان می‌دهد شرایط پیشرفت را داریم
کد خبر: ۳۲۴۰۳۳ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۶/۷ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

لاریجانی; درخشش ورزشکارانمان در میادین نشان می‌دهد شرایط پیشرفت را داریم

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: درخشش ورزشکارانمان در میادین نشان می‌دهد شرایط پیشرفت را داریم و مردم شاهد افتخار آفرینی‌ها بوده‌اند.

لاریجانی; درخشش ورزشکارانمان در میادین  نشان می‌دهد شرایط پیشرفت را داریم

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین ،‌ علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از اردوی تیم‌های ملی جانبازان و معلولان اظهار داشت: تمام مردم ایران شاهد افتخار آفرینی و درخشش ورزشکارانمان در میادین مختلف بوده اند که نشان می‌دهد شرایط پیشرفت را داریم.

وی ادامه داد : ایران افتخارات خوبی در ورزش داشته‌است و باید از شماها تشکر کنیم، صالحی امیری و سلطانی فر هم حمایت های خوبی داشته‌اند.

رئیس مجلس شورای اسلامی درباره حمایت از ورزشکاران جانباز و معلول گفت: برای حمایت از ورزش معلولین پیگیر هستیم، اساسنامه پارالمپیک تایید و ابلاغ شده که می‌توانیم شاهد پیشرفتهای بیشتر باشیم. اولین بازدید من از ورزش معلولین نیست.

لاریجانی خطاب به بانوان بسکتبال با ویلچر تصریح کرد: بانوان نشان داده اند محدودیت مانع از پیشرفت نمی شود و همت بالا میخواهد که نشان داده اند این همت را دارند.

در ادامه از لاریجانی پرسیده شد در مسابقات قبلی پاداشی که قرار بود سکه پرداخت شود معادل ریالی و کمتر پرداخت شد و آیا در این دوره هم همین اتفاق خواهد افتاد که سلطانی فر وزیر ورزش و جوان گفت اینطور نیست و سکه میدهیم.

انتهای پیام/

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان