۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین خبیری; از سوی سفارت ایران در قطر کسی سراغ ما را نگرفت/ پرسپولیس همه جا هوادار دارد
کد خبر: ۳۲۳۸۰۹ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۶/۶ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

خبیری; از سوی سفارت ایران در قطر کسی سراغ ما را نگرفت/ پرسپولیس همه جا هوادار دارد

مشاور مدیرعامل پرسپولیس گفت: انتظار داشتیم از سوی سفارت ایران در قطر مورد استقبال قرار بگیریم که البته این طور نشد.

خبیری; از سوی سفارت ایران در قطر کسی سراغ ما را نگرفت/ پرسپولیس همه جا هوادار دارد

حسین خبیری در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی صبح قزوین از قطر درباره شرایط پرسپولیس در آستانه بازی با الدحیل قطر در بازی رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: خوشبختانه شرایط و امکانات خوبی در دوحه داریم. اردوی خوبی در 2 روز اخیر در این کشور برگزار کردیم. تیم وضعیت خوبی دارد و آماده می‌شویم به عنوان نماینده ایران از اعتبار فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس در این بازی دفاع کنیم. 2 تیم از بهترین‌های آسیا امشب با هم دیدار می‌کنند.

وی افزود: با تدابیر تاکتیکی برانکو و غیرت بازیکنان و بچه‌های تیم، بازی‌ای انجام خواهیم داد که از اعتبار فوتبال ایران دفاع ‌کنیم. مطمئنا می‌خواهیم شرایطی را رقم بزنیم که در بازی برگشت در تهران کار راحت‌تری داشته باشیم تا بتوانیم به مرحله بعد صعود کنیم و در حضور هواداران یک روز یه یادماندنی را رقم بزنیم.

مشاور مدیرعامل پرسپولیس در ادامه صحبت‌هایس با خبرگزاری صبح قزوین افزود: ما شرایط خوبی در دوحه داریم. با تمهیداتی که از قبل اندیشیده شده، شرایط اردویی خوبی را برگزار کردیم اما انتظار داریم از سوی سفارت ایران در قطر توجهی به کاروان پرسپولیس صورت بگیرد که این اتفاق رخ نداد و هیچ کسی از سوی سفارت در کنار تیم حضور پیدا نکرد. در جریان قرار گرفتیم مسئولان سیاسی قطر هم حمایت کاملی از الدوحیل انجام دادند و ما هم انتظار داشتیم که از سوی سفارت ایران در قطر این اتفاق رخ می‌داد.

خبیری درباره حضور هواداران ایرانی در این بازی گفت: خوشبختانه پرسپولیس به دلیل پرهوادار بودنش هر جایی که می‌رود تماشاگرانی را با خود به استادیوم می‌کشاند. برای این بازی هم 40 هوادار از ایران به قطر آمده‌اند و باید از آژانس مسافرتی سفرسازان خاورمیانه به خاطر هماهنگی‌های صورت گرفته تشکر کنم. انتظار داریم 200 هوادار ایرانی در استادیوم خلیفه از تیم حمایت کنند.

انتهای پیام/

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان