۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین جشنواره "شهید رجایی" در هفته دولت برگزار می‌شود
کد خبر: ۳۲۲۴۹۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۵/۳۰ ساعت: ۸:۳۴ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین:

جشنواره "شهید رجایی" در هفته دولت برگزار می‌شود

استاندار قزوین گفت: جشنواره شهید رجایی با هدف تجلیل از مدیران و کارکنان برتر دستگاه‌های اجرایی استان در هفته دولت برگزار می‌شود.

جشنواره "شهید رجایی" در هفته دولت برگزار می‌شود
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ عبدالمحمد زاهدی، شب گذشته(دوشنبه) در نشست ستاد بزرگداشت هفته دولت در استان اظهار کرد: انقلاب در شرایطی پیروز شد که دین به گمان بسیاری افیون توده‌ها بود و کسی گمان نمی کرد یک جنبش ایدولوژیکی بتواند بر یک رژیم 2500 ساله پیروز شود.

استاندار قزوین ادامه داد: کشورهای استکباری بسیاری بعد از پیروزی انقلاب اسلامی از ترس تاثیرپذیری از این حرکت اسلامی - الهی به دنبال دشمنی با انقلاب برآمدند و تلاش کردند نظام جمهوری اسلامی را ناکارآمد و ناتوان نشان دهند.

وی با بیان اینکه هفته دولت فرصت خوبی برای تبیین کارنامه دولت و نظام در استان‌ها است، گفت: مسئولان و مدیران باید به بهترین نحو برای بیان خدمات دولت که همان خدمات نظام است اقدام کنند تا نقشه شوم دشمنان در ناکارآمد نشان دادن حکومت خنثی و بی اثر شود.

این مسئول اذعان کرد: تعامل مدیران با رسانه‌ها باید تقویت شود تا سرمایه‌های اجتماعی در سایه شفافیت از دست نرود.

زاهدی افزود: اگر فرهنگ پاسخگویی در بین مدیران نهادینه شود، اعتماد عمومی و امیدآفرینی در بین مردم تقویت و افزایش خواهد یافت.

وی بیان کرد: باید با ارائه خدمات مناسب و اطلاع رسانی به موقع و صادقانه بتوانیم کارآمدی نظام را به مردم نشان دهیم بگونه ای که مردم احساس کنند مدیران پای کار هستند.

استاندار قزوین گفت: مدیران باید در برگزاری برنامه‌های هفته دولت تشریفات و هزینه کردهای اضافی را کنار گذاشته و برنامه‌های شاخص را مورد توجه جدی قرار دهند.

وی با بیان اینکه برنامه‌های مختلفی برای این هفته در نظر گرفته شده است، افزود: در همین زمینه جشنواره شهید رجایی با محوریت تجلیل از مدیران و کارکنان برتر در هفته دولت برگزار می‌شود که می‌تواند نقش بسزایی در اعتمادسازی میان آحاد جامعه ایفا کند.

زاهدی در پایان عنوان کرد: باید در هفته دولت از ظرفیت رسانه‌های جمعی و گروهی برای تبیین عملکرد دولت بیشتر استفاده شود و مدیران در این زمینه برای تحقق شعار هفته دولت اهتمام بیشتری داشته باشند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان