۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین ظریف‌دوست; اصلا به باخت فکر نمی کنیم
کد خبر: ۳۲۲۳۲۵ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۵/۲۹ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

ظریف‌دوست; اصلا به باخت فکر نمی کنیم

کاپیتان تیم ملی کبدی بانوان گفت: در نیمه نهایی به تیم دوم گروه A برخورد می کنیم که احتمالا تایلند باشد.<br/>

ظریف‌دوست; اصلا به باخت فکر نمی کنیم

به گزارش خبرنگار اعزامی صبح قزوین از اندونزی، فریده ظریف دوست کاپیتان تیم ملی کبدی بانوان بعد از برتری مقتدرانه برابر بنگلادش اظهار داشت: بنگلادش تیم خوبی بود و شاید کمی شبیه هند بازی می‌کنند. خوشبختانه با اختلاف مقابل این تیم به پیروزی رسیدیم و کمی هم سعی کردیم آرامتر از روز قبل بازی کنیم. استراتژی ما امروز اینطور بود که خیلی به خودمان فشار نیاوریم.
وی افزود: انشاالله فردا بهتر بازی خواهیم کرد. چین تایپه حریف قدرتمندی است و به نظر من این تیم از نظر فنی بهتر از کره جنوبی است. شاید آنها فقط تجربه پایین تری دارند و به همین دلیل امروز هم به کره جنوبی باختند. امیدوارم فردا بهترین بازی مان را انجام دهیم و از گروه به عنوان تیم اول بالا بیاییم.
کاپیتان تیم ملی کبدی بانوان درباره مسیر ایران برای رسیدن به فینال گفت: اگر فردا مقابل چین تایپه به برتری برسیم، سرگروه می شویم و در نیمه نهایی به تیم دوم گروه A برخورد می کنیم که احتمالا تایلند باشد. در آنجا اگر برنده باشیم که به فینال می رویم و اگر خدایی ناکرده ببازیم که به رده بندی می‌رویم.
ظریف دوست در پایان بیان داشت: ما اصلا به باخت فکر نمی کنیم و روحیه بچه ها طوری است که فقط دنبال قهرمانی هستند. ما برای مدال طلا آمدیم و برای آن تلاش می‌کنیم.

انتهای پیام/س

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان