۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین ثبت نام متقاضیان راه‌اندازی موکب در اربعین آغاز شد
کد خبر: ۳۲۲۳۱۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۵/۲۹ ساعت: ۱۰:۳۰ ↗ لینک کوتاه

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین:

ثبت نام متقاضیان راه‌اندازی موکب در اربعین آغاز شد

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین گفت: با نزدیک شدن به ایام محرم و فرارسیدن شهادت سفیر امام حسین(ع) و روز عرفه، ثبت نام از متقاضیان راه اندازی موکب در سفر اربعین آغاز شد.

ثبت نام متقاضیان راه‌اندازی موکب در اربعین آغاز شد
حامد کبودوند در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین اظهار کرد: صدور مجوز برای راه اندازی موکب‌های عزاداری در پیاده روی اربعین تنها در صورت ثبت نام ممکن خواهد بود.

وی افزود: عاشقان حسینی(ع) که به دنبال راه اندازی موکب در سفر اربعین هستند باید با مراجعه به سایت MOKEB.ORG ثبت نام کرده و پس از دریافت کد رهگیری، مدارک را به ستاد بازسازی عتبات عالیات تحویل دهند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین با اشاره به اینکه امسال دومین سالی است که برای موکب‌های عزاداری مجوز صادر می‌شود، عنوان کرد: تنها موکب‌هایی از خدمات ستاد می‌توانند استفاده کنند که این مجوز را دریافت کرده باشند.

کیودوند ابراز کرد: با نزدیک شدن به ایام محرم و فرارسیدن شهادت سفیر امام حسین(ع) و روز عرفه، ثبت نام از متقاضیان راه اندازی موکب در سفر اربعین آغاز شد.

استان قزوین بیشترین رشد راه اندازی موکب‌ها را دارد
وی تاکید کرد: امیدواریم با همکاری و ثبت نام به موقع متقاضیان، بتوانیم امسال برنامه ریزی بهتری را نسبت به سال گذشته برای ارائه خدمات به زائرین و موکب‌ها داشته باشیم.

این مسئول بیان کرد: استان قزوین در سال گذشته بیشترین میزان رشد تعداد موکب‌ها را داشته و با 52 موکب، در میزان رشد رتبه نخست را کسب کرده است.

وی در پایان یادآور شد: با توجه به ظرفیت استان و همچنین همراهی مردم و مسئولین، آمادگی لازم برای افزایش این تعداد از موکب‌ها وچود دارد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان