۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین تخلفات کارمندان اداره راه و شهرسازی رسیدگی شد
کد خبر: ۳۲۱۹۵۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۵/۲۷ ساعت: ۱۲:۳۸ ↗ لینک کوتاه

رئیس دادگستری شهرستان قزوین:

تخلفات کارمندان اداره راه و شهرسازی رسیدگی شد

رئیس دادگستری شهرستان قزوین گفت: جلسه رسیدگی به اتهامات ۲ کارمند اداره کل راه و شهرسازی قزوین در شعبه ۱۰۲ دادگاه کیفری دو قزوین به ریاست قاضی کاظم پور برگزار شد.

تخلفات کارمندان اداره راه و شهرسازی رسیدگی شد
حجت الاسلام کثیرلو در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین  اظهار کرد: آذرماه سال ۹۵ دادستان عمومی و انقلاب قزوین از دستگیری ۲ کارمند اداره کل راه و شهرسازی قزوین به دلیل برخی تخلفات مالی خبر داد که جلسه رسیدگی به اتهامات این ۲ کارمند اداره کل راه و شهرسازی قزوین در شعبه ۱۰۲ دادگاه کیفری دو قزوین به ریاست قاضی کاظم پور برگزار شد.
وی افزود: دستگاه قضایی استان در برخورد با دست اندازان به حقوق بیت المال و دولت جدیت دارد و در این مسیر با همه کسانی که بخواهند با سوءاستفاده از جایگاه خود حقوق بیت المال را تضییع کنند قاطعانه و بدون اغماض برخورد خواهد کرد.

رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب قزوین با بیان اینکه رهبر فرزانه انقلاب و همچنین رئیس معظم قوه قضاییه خواستار برخورد بدون اغماض دستگاه قضایی با مفاسد اقتصادی هستند، گفت: دستگاه قضایی در برابر مفسدان اقتصادی تمام قد ایستاده است و نخواهیم گذاشت حقوق این ملت توسط عده ای فرصت طلب، سودجو و زیاده خواه تضییع شود.

وی در ادامه بیان کرد: در جلسه دادگاه با توجه به کیفرخواست صادر شده از سوی دادسرای قزوین، موضوع نقل و انتقال ۶۷ قطعه از زمین های دولتی به اشخاص از طریق جعل اسناد توسط متهمین اصلی مورد رسیدگی قرار گرفت.
کثیرلو تصریح کرد: این پرونده ۱۷ متهم دارد که ۲ نفر از کارکنان اداره کل راه و شهرسازی قزوین به عنوان متهم اصلی که همچنان بازداشت هستند و ۱۵ متهم دیگر نیز حضور دارند که عناوین اتهامی موجود در کیفرخواست صادره انتقال مال غیر(کلاهبرداری)، جعل و استفاده از سند مجعول، تحصیل مال نامشروع و سهل انگاری در انجام وظیفه است.

این مقام قضایی در پایان افزود: تحقیقات در این پرونده همچنان ادامه دارد و پس از تکمیل تحقیقات و برگزاری جلسه رسیدگی رای دادگاه بدوی توسط شعبه ۱۰۲ دادگاه کیفری دو قزوین صادر خواهد شد.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان