۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین پیش‌تولید سریال«آخرین مهره‌طلایی» در صدا و سیمای قزوین آغاز شد
کد خبر: ۳۲۱۵۰۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۵/۲۵ ساعت: ۱۰:۱۴ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین:

پیش‌تولید سریال«آخرین مهره‌طلایی» در صدا و سیمای قزوین آغاز شد

مدیر کل صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: انیمیشن «آخرین مهره طلایی» داستان خواهر و برادری را روایت می کند که بعد از اسباب کشی به خانه جدید دچار اتفاقات جالبی می‌شوند.

پیش‌تولید سریال«آخرین مهره‌طلایی» در صدا و سیمای قزوین آغاز شد
سعید انبارلویی، در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین اظهار کرد: انیمیشن «آخرین مهره طلایی» بزودی در سیمای مرکز قزوین تولید می‌شود.

وی افزود: این سریال بصورت انیمیشن و با تکنیک «Cut Out» فضای بومی استان قزوین را در قالب داستانی تخیلی از سفر زمان به سال‌های گذشته به تصویر می‌کشد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین اذعان کرد: انیمیشن «آخرین مهره طلایی» داستان خواهر و برادری را روایت می کند که بعد از اسباب کشی به خانه جدید دچار اتفاقات جالبی می‌شوند، آنها به کمک ساعتی جادویی زمان را طی کرده و پدر خود را که در کودکی به سر می‌برد و در زمان به دام افتاده پیدا کرده و به خانه برمی‌گردند.

وی ابراز کرد: این سریال به نویسندگی و کارگردانی صادق قاسمی در 26 قسمت یازده دقیقه ای در سیمای مرکز قزوین تولید خواهد شد.

این مسئول بیان کرد: فیلمنامه این اثر در نخستین جشنواره ملی پویانمایی که از 15 تا 17 اردیبهشت سال جاری در همدان برگزار شد، موفق به کسب دیپلم افتخار و تندیس این جشنواره شد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان