۰۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۸ سه شنبه

صبح قزوین راهیابی ۳۰اثر از تولیدات قزوین به جشنواره تولیدات استان‌ها
کد خبر: ۳۲۱۳۱۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۵/۲۴ ساعت: ۱۱:۲ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین اعلام کرد:

راهیابی ۳۰اثر از تولیدات قزوین به جشنواره تولیدات استان‌ها

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: ۳۰ اثر از تولیدات صدا و سیمای مرکز قزوین به جشنواره تولیدات مراکز استان‌ها راه یافت.

راهیابی ۳۰اثر از تولیدات قزوین به جشنواره تولیدات استان‌ها
سعید انبارلویی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: 30 اثر از تولیدات معاونت‌های سیما، خبر و پژوهش مرکز قزوین به بخش داوری بیست و یکمین جشنواره تولیدات مراکز استان‌ها راه پیدا کردند.

وی افزود: سیمای مرکز قزوین با سریال «خان بابا و ارثیه‌ی فامیلی»، مستندهای «خاطرات یک بالکن»، «پرچم‌های برافراشته»، «کیمیای رفیع»، «مدرس وارسته» و «طبیب عشق» در طبقه «ب» و برنامه‌های «خانه ما»، «بی حاشیه»، «نشاط»، «شهر من» و «پرنیان» در طبقه «ج» در مجموع با 11 اثر در جشنواره بیست و یکم به رقابت خواهد پرداخت.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین اذعان کرد: خبر مرکز قزوین هم با مستندهای «یار مهربان» و «قصه یک مرد»، گزارش موضوعی «جنگ آب»، «سنگ و شیشه»، گزارش خبری تلویزیونی «حلال یا حرام»، گزارش «سپهر تابناک ایران زمین»، گزارش «۱+۱= بی نهایت»، گزارش «فکر»، گزارش خبری رادیویی «قزوینیها در ۵۰ به در»، گزارش موضوعی رادیویی «هر خانه یک کارخانه»، گزارش مکتوب «رونق در تار و پود نساجی قزوین»، خبر مکتوب «آخرین رکاب زندگی در دل جاده» و «تیتراژ برنامه‌ها» جمعاً با 13 اثر در بیست و یکمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان‌ها حضور خواهد داشت.

وی اذعان کرد: در بخش آثار پژوهشی نیز واحد پژوهش مرکز قزوین با 6 اثر به بخش داوری این جشنواره راه یافت.

این مسئول بیان کرد: بیست و یکمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان‌ها تابستان ٩٧ در استان چهارمحال و بختیاری برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان