۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین ۲هزار دانشجوی قزوینی در اردوهای جهادی حضور داشتند
کد خبر: ۳۲۱۱۹۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۵/۲۳ ساعت: ۱۵:۵ ↗ لینک کوتاه

مسئول سابق سازمان بسیج دانشجویی استان:

۲هزار دانشجوی قزوینی در اردوهای جهادی حضور داشتند

مسئول سابق سازمان بسیج دانشجویی قزوین گفت: ۲۰۰۰نفر از دانشجویان در اردوهای جهادی واقع در روستاهای محروم حضوری پررنگ داشتند و ۵۰۰نفر از دانشجویان در دوره‌های طرح ولایت شرکت می‌کردند.

۲هزار دانشجوی قزوینی در اردوهای جهادی حضور داشتند
به گزارش خبرنگار دانشگاه صبح قزوین ؛ مهدی برزگر ظهر امروز( سه شنبه) در مراسم تودیع و معارفه مسئولین ناحیه دانشجویی استان که در سالن همایش دانشگاه علوم پزشکی قزوین برگزار شد؛ با اشاره به سخن امام علی(ع) اظهار کرد: هرآمدنی را رفتنی است و هر انتصابی را عزلی و خوشا به حال آن که در طاق خانه و در خدمت مخلوق هستند.

وی عنوان کرد: در دوران مسئولیت خود در ناحیه بسیج دانشجویی تمام تلاشم بر این امر بود که بتوانم سرباز خوبی برای انقلاب، نظام، ولایت و سپاه باشم و در راستای جذب حداکثریت قدم بردارم.

مسئول سابق سازمان بسیج دانشجویی قزوین با اشاره به مسئولیت‌های مجموعه بسیج اذعان کرد: هیچ‌گاه تاکنون مشخص نکرده‌ام که در کجا فعالیت کنم و هر کجا که مصلحت مجموعه بوده است به آنجا رفته‌ام زیرا معتقدم که هر کدام از این مسئولیت‌هایی که در دستان ما جابجا می‌شود قطعه‌ای از پازل انقلاب اسلامی است و تلاش کردم که در هرکجا که حضور پیدا کردم موثر باشم.

وی ابراز کرد: 10سال خدمت در بسیج دانشجویی تجربه بسیار گرانقیمتی را در پیش داشت و کار کردن با جوانان فرهیخته برای من هم سخت و هم شیرین بود.

برزگر با اشاره به برگزاری برنامه‌های متنوع بسیج دانشجویی بیان کرد: هر ساله 2500 نفر از دانشجویان جوان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند و 2000نفر از دانشجویان در اردوهای جهادی واقع در روستاهای محروم حضوری پررنگ داشتند و 500نفر از دانشجویان در دوره‌های طرح ولایت شرکت می‌کردند.

برگزاری کنگره شهدای دانشجویی

وی ادامه داد: تاکنون صدها کرسی‌ آزاد اندیشی، نشست‌های سیاسی، جشنواره‌های علمی، فرهنگی و ورزشی و نیز 2 کنگره 40شهید دانشجوی استان قزوین برگزار شده است که از جمله برنامه‌های انجام شده توسط بسیج دانشجویی استان با همکاری سپاه صاحب الامر(عج) و ریاست دانشگاه‌های استان قزوین است.

این مسئول با اشاره به دانشجویان پاک و فرهیخته استان قزوین اذعان کرد: خوشحال هستم که یک دهه از فعالیت خود را در کنار جوانان پاک و بی ادعایی بودم که با تمام سختی‌ها، فراز و نشیب‌ها، تیکه‌پرانی‌ها و نامهربانی‌ها محکم خط مقدم جبهه‌ی جنگ نرم را حفظ کردند و این جوانان شهدا را ندیدند ولی راه شهدا را به خوبی درک کرده بودند.

وی با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: برای رسیدن به حکومت اسلامی باید دو کار زیربنایی یعنی تولید فکر و علم، کادرسازی یا تربیت نیروهای همطراز انقلاب اسلامی را انجام دهیم.

برزگر افزود: در این پیچ تاریخی و آزمایش بزرگ ماموریتم در پاسداری از انقلاب اینگونه رغم خورد که در یک دهه در نیمه اول خدمتم کادرسازی انقلاب اسلامی را انجام دهم و نیمه دوم خدمتم را در سازمان علمی، پژوهشی و فناوری سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین آغاز کنم.

وی با بیان سخن رهبر معظم انقلاب ابراز کرد: 2مولفه برای رسیدن به جنبش نرم افزاری در تولید علم قدرت علمی و جرات علمی است که ما تاکنون در قدرت علمی که همان بحث نانو، سلول‌های بنیادی، هسته‌ای و صنایع دفاعی است موفق بوده‌ایم؛ اما متاسفانه در بخش جرات علمی ضعف داریم.

این مسئول در ادامه گفت: امید است تا با حمایت مسئولین علمی و پژوهشی دانشگاه‌ها دو بخش نقد علوم غربی و بیان علوم خودی را تقویت کنیم و در راستای تحقق علوم انسانی و اسلامی نقش موثر و مفیدی داشته باشیم.

مسئول سابق ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین در پایان اذعان کرد: از تمامی کسانی که در طول این چند سال خدمتم در سازمان بسیج دانشحویی استان من را حمایت کردند، تقاضا دارم که فرمانده‌ی جدید را نیز حمایت کنند و همواره در کارها به او نیز یاری برسانند.
انتهای پیام/3009

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان