۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین سپاه در شناسایی احتکارکنندگان بسیارخوب عمل کرد/ دستگاه قضا با مفسدان قاطعانه برخورد کند
کد خبر: ۳۲۰۹۲۴ نویسنده: آیت‌الله مجید تلخابی تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۵/۲۲ ساعت: ۸:۴۱ ↗ لینک کوتاه

نماینده قزوین در مجلس خبرگان:

سپاه در شناسایی احتکارکنندگان بسیارخوب عمل کرد/ دستگاه قضا با مفسدان قاطعانه برخورد کند

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: بسیج و سپاه یک نهاد مردمی و عمومی است که در این زمینه به خوبی ورود پیدا کرده و به سهم خود اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

سپاه در شناسایی احتکارکنندگان بسیارخوب عمل کرد/ دستگاه قضا با مفسدان قاطعانه برخورد کند
آیت‌الله مجید تلخابی در گفت‌وگو با خبرنگار صبح قزوین اظهار کرد: نسبت به مشکلات اقتصادی که در جامعه پیش آمده تمام دستگاه‌های اجرایی و حتی مردم عادی نیز وظیفه مقابله دارند.

وی افزود: هر نهاد و شهروندی به لحاظ انسانی، شرعی و قانونی وظیفه دارد برای شناسایی و دستگیری این احتکارکنندگان اقدام کند تا با کمک یکدیگر به بهبود وضعیت اقتصادی کشور کمک کنیم.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: بسیج و سپاه یک نهاد مردمی و عمومی است که در این زمینه به خوبی ورود پیدا کرده و به سهم خود اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

برخورد با احتکارکنندگان وظیفه ذاتی دادستانی است
تلخابی تصریح کرد: هرکسی در هرجایی اگر بتواند به اقتصاد کشور کمک کند اما این کار را انجام ندهد، خیانت کرده است.

به گفته وی البته در این زمینه نباید خلاف قانون صورت گیرد بلکه باید با رعایت قوانین و در چارچوب آن این عمل شایسته انجام شود.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: با توجه به اینکه احتکار یک جرم به شمار می‌رود، دستگاه قضایی باید برحسب وظایف محوله اقدامات لازم را انجام دهد زیرا وظایف این نهاد در خصوص برخورد با جرم مشخص است.

این مسئول اذعان کرد: برخورد با احتکارکنندگان وظیفه ذاتی دادستانی به عنوان مدعی العموم است؛ اما وقتی کار زمین مانده و مشکلات اقتصادی کشور در حال افزایش است، باید اقدامات لازم را انجام دهیم.

وی یادآور شد: اگر این روند ادامه یابد امکان دارد خدای نکرده به نظام آسیب برسد؛ بنابراین تا جایی که خلاف قانون نباشد هر نهادی از جمله سپاه و بسیج هم باید در این زمینه ورود کرده و حمایت شوند.
انتهای پیام/۴۰۰۱

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان