۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین جلسه کمیته زیرساخت ستاد اربعین در مرز خسروی تشکیل شد
کد خبر: ۳۲۰۸۲۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۵/۲۱ ساعت: ۱۴:۱۹ ↗ لینک کوتاه

با حضور معاون عمرانی استاندار قزوین؛

جلسه کمیته زیرساخت ستاد اربعین در مرز خسروی تشکیل شد

با حضور معاون عمرانی استاندار قزوین جلسه کمیته زیرساخت ستاد اربعین در مرز خسروی تشکیل شد.

جلسه کمیته زیرساخت ستاد اربعین در مرز خسروی تشکیل شد
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ علی فرخ زاد، معاون عمرانی استاندار ظهر امروز(یکشنبه) در دومین روز از همایش معاونان عمرانی سرار کشور ضمن بازدید از مرز خسروی، سومین جلسه کمیته زیرساخت‌های اربعین برای استان‌های معین با حضور خندان دل معاون عمرانی وزیر کشور تشکیل شد.

وی افزود: در جلسه مذکور بر موضوع تعامل استان‌های معین مرزهای مجاز شامل مهران، شلمچه، چزابه و خسروی تاکید شد و مقرر شد در خصوص تکمیل زیرساخت‌های مرزهای نام برده در اسرع وقت اقدام شود.

این مسئول تاکید کرد: با نظر به اینکه قزوین، به همراه استان‌های قم،گیلان، مرکزی و لرستان به عنوان استان‌های معین در مرز مهران در استان ایلام است و با توجه به اهمیت موضوع، ضروری است تمامی مسئولین مربوطه در راستای برگزاری هرچه بهتر این مراسم باشکوه اهتمام ورزند.

معاون عمرانی استاندار گفت: در سال‌های گذشته از سوی قزوین اقداماتی همچون شناسنامه دار کردن هیئت‌ها، راه اندازی شبکه خادمان عتبات عالیات، راه اندازی موکب فرهنگی، استقرار اکیپ‌های امدادی در مسیرهای مرتبط، آماده باش کلیه پایگاه‌های امداد و نجات، تجهیز مساجد بین راهی جهت اسکان موقت زائرین، برای پیاده روی اربعین صورت گرفته و امید است امسال نیز با همکاری هرچه بیشتر دستگاه‌های اجرایی بتوانیم آنچه شایسته این پیاده روی باشکوه زائران حسینی است را، به منصه ظهور برسانیم.

وی گفت: كميته زيرساخت به عنوان يكي از كميته‌هاي چهارده گانه ستاد مركزي اربعين حسيني امور مربوط به پروژه‌هاي عمراني در حوزه‌هاي راه‌هاي مواصلاتي، زيرساخت‌هاي آب و برق، زيرساخت‌هاي ارتباطي و مخابراتي و زيرساخت‌هاي اسكان زائران را برنامه ريزي و بر اقدامات اجرايی نظارت مي‌کند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان