۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین ۱۱ انبار احتکار کالا در استان قزوین کشف شد
کد خبر: ۳۲۰۵۶۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۵/۲۰ ساعت: ۹:۳۲ ↗ لینک کوتاه

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان:

۱۱ انبار احتکار کالا در استان قزوین کشف شد

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان قزوین گفت: در این بازرسی‌ها ۱۱ انبار متخلف کشف شد که از این تعداد پنج انبار بزرگ و عمده است که توسط بازرسان سازمان صمت و نیروی انتظامی کشف و شناسایی شده است.

 ۱۱ انبار احتکار کالا در استان قزوین کشف شد
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ جلسه کارگروه تنظیم بازار استان قزوین امروز(شنبه) با حضور حبیبی معاون اقتصادی استاندار، پرزحمت رئیس سازمان صنعت و معدن قزوین و مدیران دستگاه‌های اجرایی در استانداری برگزار شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین در این جلسه اظهار کرد: هفته گذشته ستاد مبارزه با جرائم خاص تشکیل و دادستان دستور بازرسی از انبار کالاها در سطح استان را صادر کردند که در همین راستا اقدامات خوبی با کمک تمامی دستگاهای ذی ربط در دست انجام است.

دبیر ستاد تنظیم بازار استان قزوین افزود: بعد از دستور دادستان و تشکیل ستاد احتکار و اختفاء استان در سازمان صمت استان بازرسی از ۱۹۴ انبار کالا در غالب گشت مشترک با تعزیرات، نیروی انتظامی و سپاه پاسداران در دستور کار قرار گرفت.

وی بیان کرد: در این بازرسی‌ها ۱۱ انبار متخلف کشف شد که از این تعداد پنج انبار بزرگ و عمده است که توسط بازرسان سازمان صمت و نیروی انتظامی کشف و شناسایی شده است.

پرزحمت گفت: عمده اقلام کشف شده در این ۱۱ انبار که در حال حاضر پلمپ شده شامل : لوازم خانگی، سیمان، آهن آلات، سیگار است و بزودی بررسی و بازدید از انبارهای غیر مجاز و واحدهای صنعتی تعطیل آغاز خواهد شد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان