۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین برخورد قاطع سازمان اطلاعات سپاه قزوین با محتکران موجب دلگرمی مردم است
کد خبر: ۳۲۰۵۵۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۵/۲۰ ساعت: ۸:۳۶ ↗ لینک کوتاه

عضو کمیسیون قضایی مجلس:

برخورد قاطع سازمان اطلاعات سپاه قزوین با محتکران موجب دلگرمی مردم است

عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: برخورد جدی با محتکران یکی از مطالبات مهم مردم است که خوشبختانه نیروهای امنیتی با نظارت و همکاری دستگاه قضایی به این امر مهم جامه عمل پوشاندند.

برخورد قاطع سازمان اطلاعات سپاه قزوین با محتکران موجب دلگرمی مردم است
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین ؛ بهمن طاهرخانی نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مصاحبه تلویزیونی رئیس جمهور اظهار کرد: رئیس جمهور مطالبی را در مورد مسائل اقتصادی و اشتغال در کشور مطرح کردند اما ما به عنوان نمایندگان مردم آثار بیرونی آن را مشاهده نمی‌کنیم.

وی با بیان اینکه جوانان ما در بحث اشتغال به شدت مشکل دارند و تنگنای خاصی را برای کشور ایجاد کرده است، گفت: مردم منابع درآمدی پایدار و مستحکمی ندارند که بتوانند حداقل‌های معیشتی خود را برآورده کنند.

طاهرخانی ابراز کرد: برنامه ریزی خاصی که بتواند مردم را از تنگناهای اقتصادی خارج کند وجود ندارد و تاکنون سیاست‌هایی برای برون رفت از تنگناهای اقتصادی در کشور اجرا نشده است.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در مجلس برای مبارزه با فساد اقتصادی عنوان کرد: در رابطه با ابزاری که بتواند بهتر و محکم‌تر با بحث احتکار و جرائم اقتصادی مواجه شود در حال حاضر در کمیسیون قضائی، سازمان مبارزه با اخلال گران در نظام اقتصادی در شرف تشکیل است.

سخنان اخیر رئیس جمهور با واقعیت‌ها فاصله دارد
وی ادامه داد: این سازمان در کمیسیون قضایی به تصویب رسیده و به عنوان یک سازمان مستقل زیر نظر قوه قضائه با اختیارات کافی و با حضور افرادی مستقل از مباحث خاص در آن فعالیت خواهند کرد تا بتوانند با اخلالگران اقتصادی مبارزه کنند.

طاهرخانی بیان کرد: عوامل اخلال در نظام اقتصادی توسط مکانیزم‌های خاصی شناسایی و به سازمان مبارزه با اخلال‌گران در نظام اقتصادی معرفی خواهند شد و با حضور قضات مجرب به این تخلفات رسیدگی می‌شود.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: امیدواریم با راه اندازی این سازمان آسیب‌های مربوط به سوء استفاده از موقعیت و رانت‌های خاصی که در کشور رخ می‌دهد را بتوانیم به حداقل برسانیم و در شرایط مطلوب ریشه این مباحث برچیده شود.

وی تصریح کرد: در روزهای اخیر شاهد شناسایی و کشف موارد احتکار در استان قزوین توسط سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بودیم که اقدامی پسندیده و کاری مردمی و ملی است.

نیروهای بسیج و سپاه عملکرد ضعیف تیم اقتصادی را جبران کردند
طاهرخانی با بیان اینکه نباید در برابر افرادی که از آشفتگی بازار سوء استفاده می‌کنند بی تفاوت باشیم، گفت: در شرایط کنونی کشور که متاسفانه تیم اقتصادی قوی برای مقابله با نابسامانی‌های اقتصادی نداریم نیز اقدام به موقع نیروهای بسیج و سپاه برای برخورد جدی با سودجویانی که با دور زدن قانون به فکر منافع خود هستند بسیار ارزشمند است.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: برخورد جدی با مفسدان اقتصادی و محتکران یکی از مطالبات مهم عموم مردم است که خوشبختانه نیروهای امنیتی همانند بسیج و سپاه با نظارت و همکاری دستگاه قضایی به این خواسته جامه عمل پوشاندند.

وی بیان کرد: مردم از اینکه با مفسدان اقتصادی و اخلال‌گران در بازار برخورد ریشه‌ای نمی‌شود، ناراحت هستند چراکه نباید منافع ملی و عمومی فدای منافع عده‌ای خاص شود.

طاهرخانی ادامه داد: در این شرایط که مردم منتظر عملکرد دولتمردان و کارگزاران حاکمیتی برای مقابله با متخلفان و محتکران هستند، اقدام به موقع نیروهای بسیجی موجب اطمینان خاطر آن‌ها می‌شود که امیدواریم این ضرب‌العجل ادامه داشته باشد.
انتهای پیام/2002

منبع: شاخص

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان