۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان: مدیریتی برای رفع معضلات اقتصادی در دولت وجود ندارد/ مردم نسبت به گرانی، تورم و بیکاری گلایه دارند
کد خبر: ۳۱۹۸۷۵ نویسنده: آیت الله علی اسلامی تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۵/۱۵ ساعت: ۹:۴ ↗ لینک کوتاه

مطالبه روحانیت و علما از مسئولان؛

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان: مدیریتی برای رفع معضلات اقتصادی در دولت وجود ندارد/ مردم نسبت به گرانی، تورم و بیکاری گلایه دارند

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مشکلات موجود به دلیل نارسایی و نواقصی است که در اداره کشور وجود دارد؛ لذا دولت مردان و مسئولان باید این نواقص را برطرف کنند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان: مدیریتی برای رفع معضلات اقتصادی در دولت وجود ندارد/ مردم نسبت به گرانی، تورم و بیکاری گلایه دارند
آیت الله علی اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اقتصادی صبح قزوین با اشاره به تذکرات اخیر مراجع نسبت به عملکرد دولت اظهار کرد: دولت و مسئولین موظف و مکلف هستند که کشور را سامان داده و مشکلات اقتصادی مردم را برطرف کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه پس از پیروزی انقلاب، کادر گسترده‌ای در کشور تربیت شدند، دولت باید برای رفع مشکلات کشور از نیروهای تربیت شده داخل استفاده کند تا فشار زیادی در بازار مسلمین و برای دادوستد آنها بر مردم وارد نشود؛ لذا دولت باید برای رفع مشکلات اقتصادی اقدام کند.

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: مردم نسبت به گرانی و تورم و بیکاری اعتراض دارند و این حق مردم است؛ چراکه با توجه به مشکلات اقتصادی کشور و نوسانات قیمت بازار، فروشندگان و خریداران در فشار روحی قرار دارند و این نوسانات قیمت موجب شده که فرد نتواند برای فردای خود تصمیم بگیرد و اراده‌ای داشته باشد.

وی عنوان کرد: مشکلات موجود به دلیل نارسایی و نواقصی است که در اداره کشور وجود دارد؛ لذا دولت مردان و مسئولان باید این نواقص را برطرف کنند؛ البته مردم حق اعتراض دارند و می‌توانند نسبت به عملکرد دولت نقد داشته باشند.

اسلامی تصریح کرد: ملت ایران مردمی فهیم و بصیر هستند و اجازه نمی‌دهند دشمن از اعتراض طبیعی مردم سوءاستفاده کند.

وی بیان کرد: دی ماه سال 96 به دلیل کمی بی‌توجهی، دشمن از این اعتراض طبیعی مردم سوءاستفاده کرد؛ اما چند روز پیش با وجود فراخوان دشمن، این فراخوان در سطح کشور مورد استقبال مردم قرار نگرفت و در کشور از جمله در استان و شهرستان‌ها از آشوبگری و اغتشاش خبری نبود.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: مردم فهیم ایران می‌دانند که حق اعتراض مسئله‌ای است و سوء استفاده کردن از اعتراض مردمی مسئله دیگری است؛ لذا بین این دو تفکیک قائل شدند.

وی عنوان کرد: تیم اقتصادی دولت موفق نبوده و اصلا ما محوری برای تصمیم گیری اقتصادی در کشور نمی‌بینیم؛ چراکه هرکدام از این عناصر اقتصادی خود را مطرح و برجسته و محور برای امور اقتصادی می‌دانند و با هم هماهنگ نیستند و همه این عوامل موجب آشفته بازاری در اقتصاد کشور شده است.

اسلامی در پایان با اشاره به اینکه وضع موجود، وضع مطلوبی نیست؛ گفت: از دولت آقای روحانی این انتظار را داشتیم و داریم که بررسی مجددی نسبت به تیم اقتصادی کشور داشته و گزینش‌ها را محکم‌تر کنند و راضی نشونند که این همه اختلال و نارسایی در امر معیشت مردم واقع شود.


انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان