۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین برنامه وزیر ورزش برای تغییر روسای فدراسیون‌ها و معاونان چیست؟/ آنها که می روند، آنها که نمی مانند
کد خبر: ۳۱۸۴۸۸ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۵/۷ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

برنامه وزیر ورزش برای تغییر روسای فدراسیون‌ها و معاونان چیست؟/ آنها که می روند، آنها که نمی مانند

نمایندگان مجلس شورای اسلامی بعد از تصویب قانون ممنوعیت به‌کارگیری بازنشسته‌ها تاکید کردند این افراد هر چه سریعتر باید استعفا دهند.

برنامه وزیر ورزش برای تغییر روسای فدراسیون‌ها و معاونان چیست؟/ آنها که می روند، آنها که نمی مانند

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی سه‌شنبه 2 مرداد 97 در نشست علنی پارلمان طرح اصلاح قانون ممنوعیت به کار گیری بازنشستگان را بررسی و ماده واحده این طرح را به تصویب رساندند.

بر اساس تبصره یک ماده واحده این طرح به کار گیری بازنشستگان در سمت‌های روسای سه قوه، معاون اول رئیس جمهور، نواب رئیس مجلس، نمایندگان مجلس، وزرا، اعضای شورای نگهبان و معاونان رئیس جمهور شده ذکر شده در ماده 71 قانون مدیریت خدمات کشوری مصوب 8 مهر 86 و همچنین به کارگیری بازنشستگان نیروهای مسلح با تدابیر فرماندهی معظم کل قوا صرفا در دستگاه متبوع خود مجاز است.

با این شرایط شاهد تغییرات زیادی در وزارت ورزش خواهیم بود که علاوه براین وزارتخانه، فدراسیون‌های زیادی نیز شاهد تغییرات خواهند شد.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مصاحبه‌هایی که با رسانه‌های مختلف داشتند، تاکید کردند افراد بازنشسته باید به زودی استعفای خود را اعلام کنند و افراد جایگزین نیز انتخاب شوند.

با بازنشسته بودن روسای تعداد زیادی از فدراسیون‌های ورزشی این سوال مطرح می‌شود که وزارت ورزش چه برنامه‌ای برای آنها خواهد داشت؟ انتخابات این فدراسیون‌ها چطور برگزار می‌شود و وزیر ورزش چه برنامه‌ای برای تغییر معاونانش دارد؟

با توجه به ممنوعیت به‌کارگیری قانون بازنشسته‌ها محمدرضا داورزنی معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی و فریبا محمدیان معاون امور بانوان از این وزارتخانه رفتنی هستند و باید دید وزیر ورزش چه کسانی را جایگزین خواهد کرد.

انتهای پیام/س

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان