۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین دستگیری کلاهبردار حرفه ای در قزوین
کد خبر: ۳۱۷۱۱۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۴/۳۰ ساعت: ۱۵:۵۶ ↗ لینک کوتاه

رئیس پلیس آگاهی استان خبرداد:

دستگیری کلاهبردار حرفه ای در قزوین

رئیس پلیس آگاهی استان قزوین از دستگیری کلاهبردار حرفه ای که با جعل چک به مبلغ ۹۰۰ میلیون ریال از چند شهروند قزوینی کلاهبرداری کرده بود خبر داد.

دستگیری کلاهبردار حرفه ای در قزوین
سرهنگ آرش مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در پی وصول چندین شکایت به پلیس آگاهی استان مبنی بر کلاهبرداری میلیونی از شهروندان توسط فردی از طریق جعل چک، موضوع شناسایی و دستگیری کلاهبردار با تشکیل کارگروهی در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

️ وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات لازم و همچنین اقدامات اطلاعاتی و فنی پلیسی متهم را در شهر" اقبالیه " قزوین شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در یک اقدام غافلگیرانه و ضربتی در مخفیگاهش دستگیر و به مقر پلیس انتقال دادند.

رئیس پلیس آگاهی استان اضافه کرد: متهم در بازجوئی فنی کارآگاهان و مواجه با ادله متقن پلیس و مواجه حضوری با شاکیان به جعل چک و کلاهبرداری از 3 شهروند جمعا به مبلغ 900 میلیون ریال اعتراف کرد.

این مسئول با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده و معرفی به مراجع قضائی با صدور قرار مناسب قانونی روانه زندان شد از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک بلافاصله موضوع را از طریق تلفن 110به پلیس اطلاع و در انجام معاملات قبل از پذیرش چک از معتبر بودن آن اطمینان حاصل کنند.

مرادی در پایان تصریح کرد: شهروندانی که با این شیوه و شگرد مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند با مراجعه به پلیس آگاهی استان واقع در جنب آستان مقدس امامزاده حسین(ع) مراجعه و موضوع را پیگیری کنند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان