۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین ۳کشته و مجروح در حوادث رانندگی قزوین
کد خبر: ۳۱۶۶۱۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۴/۲۶ ساعت: ۱۵:۱۰ ↗ لینک کوتاه

رئيس پليس راه استان خبر داد:

۳کشته و مجروح در حوادث رانندگی قزوین

رئيس پليس راه استان قزوین از وقوع یک فقره حادثه منجر به فوت و کشته شدن یک تن در محورهای مواصلاتی استان قزوین خبر داد.

۳کشته و مجروح در حوادث رانندگی قزوین
سرهنگ "نصراله بیگلری" در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در پي اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110مبني بر برخورد دو دستگاه سواری "پراید" با یک نفر عابر پیاده در محور جاده قدیم "قزوین رشت" عوامل انتظامي و پلیس راه جهت بررسي موضوع در محل حاضر شدند.

رئيس پليس راه استان افزود: در بررسي به عمل آمده توسط ماموران مشخص شد یک دستگاه سواری "پراید" با یک نفر عابر پیاده تصادف و پس از آن یک دستگاه سواری پراید دیگر با پراید اول برخورد که در اثر اين حادثه متاسفانه عابر پیاده فوت و راننده و سرنشین سواری "پراید" مصدوم و راهی مراکز درمانی شدند.

وي اذعان کرد: برابر اعلام کارشناس پليس راه، علت اين حادثه عدم توجه به جلوی راننده سواری "پراید" نسبت به عابر پیاده و عدم توجه به جلو پراید دوم به سواری پراید اول بوده است.

بیگلری با اشاره به اینکه عدم توجه به جلوی راننده سواری"پراید" علت بروز حادثه بوده است، به شهروندان توصيه کرد: در هنگام رانندگي سرعت مطئنه را رعايت و از هرگونه سرعت و سبقت غيرمجاز، استفاده از تلفن همراه درحين رانندگي، انحرافات ناگهاني و رانندگي درحالت خستگي و خواب آلودگي خودداري کنند تا دیگر شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان