۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین اعتراف بزرگ حسن روحانی در سالگرد برجام
کد خبر: ۳۱۶۵۵۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۴/۲۶ ساعت: ۱۰:۴۱ ↗ لینک کوتاه

حالا پس از توقف ۵ ساله چرخ اقتصاد کشور؛

اعتراف بزرگ حسن روحانی در سالگرد برجام

حالا پس از توقف ۵ ساله چرخ اقتصاد کشور با وعده مذاکره برای رفع تحریم‌ها، رئیس جمهور نیز به این نتیجه رسیدند که بیشتر مشکلات کشور ریشه داخلی دارد.

اعتراف بزرگ حسن روحانی در سالگرد برجام
به گزارش سرویس سیاسی   صبح قزوین ، روز گذشته رئیس جمهور و هیئت دولت به دعوت رهبر انقلاب با موضوع مشکلات اقتصادی کشور، به دیدار ایشان رفتند.

حسن روحانی در این دیدار با تشریح شرایط اقتصادی کشور اظهار داشت: «با وجود همه تلاشهای روانی و اقتصادی دشمنان ایران، درآمدهای ارزی و ریالی کشور در سه ماهه اول امسال بیش از سه ماهه اول سال قبل بوده و در بخش عمرانی ۲۲ برابر سال قبل اعتبارات لازم تخصیص داده و تأمین شده است.»

اما رئیس جمهور در سومین سالگرد برجام با تصحیح مواضع سال‌های قبل خود که همه چیز - تا حل مشکل آب خوردن - را به تحریم‌ها و مذاکرات گره زده بود، اعتراف کرد که ریشه مشکلات اقتصادی کشور ارتباطی با تحریم‌ها ندارد. روحانی با تأکید بر اینکه برخی مسائل همچون اشکالاتنظام بانکی و نقدینگی، ارتباطی با تحریم و فشارهای خارجی ندارد و از گذشته وجود داشته است، به برنامه دولت برای حل این مسائل اشاره کرد و گفت: «حل این مسائل جزو دستور کارهای اساسی شورای عالی هماهنگی اقتصادی و ستاد اقتصادی دولت است.»

حالا پس از توقف ۵ ساله چرخ اقتصاد کشور با وعده مذاکره برای رفع تحریم‌ها، رئیس جمهور نیز به این نتیجه رسیدند که بیشتر مشکلات کشور ریشه داخلی داشته و ناشی از فساد و سوء مدیریت است.

امروز افکار عمومی نظاره گر هستند که رئیس جمهور و کابینه چگونه مشکلات اقتصادی کشور را مدیریت می‌کنند؛ و وزرای روحانی چقدر در این مسیر با برنامه های دولت و نظام همراه خواهند بود.


انتهای پیام/1404

منبع: مشرق

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان