۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین دفتر بنیاد عفاف و حجاب استان قزوین افتتاح شد
کد خبر: ۳۱۶۴۶۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۴/۲۵ ساعت: ۱۶:۱۴ ↗ لینک کوتاه

باحضور دبیرکل بنیاد ملی عفاف و حجاب کشور؛

دفتر بنیاد عفاف و حجاب استان قزوین افتتاح شد

با حضور نماینده ولی فقیه در استان قزوین و دبیرکل بنیاد عفاف و حجاب کشور، دفتر بنیاد عفاف و حجاب استان قزوین افتتاح شد.

دفتر بنیاد عفاف و حجاب استان قزوین افتتاح شد
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ؛  با حضور نماینده ولی فقیه در استان قزوین و دبیرکل بنیاد عفاف و حجاب کشور، ظهر امروز(دوشنبه) دفتر بنیاد عفاف و حجاب استان قزوین افتتاح شد.

آیت‌الله محمدحسن اختری، دبیرکل بنیاد عفاف و حجاب کشور نیز در این جلسه اظهار کرد: مسئولان و مدیران دستگاه‌ها و نهادها بیش از پیش از اختیارات خود برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب استفاده کنند و صرفاً منتظر مصوبات بالادستی نباشند.

وی بر حمایت همه مسئولان و مردم از بنیاد عفاف و حجاب تأکید کرد و گفت: نهاد عفاف و حجاب نهادی مردمی است و همه می‌باید در تمام طول سال پای کار آن باشند و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب را صرفاً به یک هفته متوقف نکنند.

دبیرکل بنیاد عفاف و حجاب کشور تألیف کتاب در حوزه عفاف و حجاب و تولید برنامه‌هایی با این محتوا در صدا و سیما را برای ترویج هر چه بیشتر فرهنگ عفاف و حجاب ضروری دانست.

وی اذعان کرد: بحمدالله تاکنون بنیاد عفاف و حجاب استان قزوین با حمایت‌های آیت‌الله عابدینی کارهای ارزشمندی انجام داده است و ان‌شلاءالله افتتاح دفتر بنیاد نیز نقطه عطفی برای ادامه فعالیت‌های مؤثر خواهد شد.

این مقام مسئول بیان کرد: این خانه حجاب و عفاف برای همه مردم ماست، زیرا همه مردم اهل حجاب و عفاف هستند و امیدواریم با همکاری و هم افزایی بتوانید برنامه‌های خوبی در سطح دبیرستان، مدارس، دانشگاه‌ها و‌ حتی مهدهای کودک انجام دهید و رسالت را به دیگران برسانید

وی با بیان اینکه باید با فاسد منکرات و فرهنگ ابتذال و بی تفاوتی و ولنگاری مبارزه کنیم، تصریح کرد: برنامه‌های فراگیر در سطوح مختلف داشته باشید تا پاسخ به شبهات و دغدغه‌های خانواده‌ها را داشته باشید و اجازه ندهیم امر دینداری از ما گرفته شود. 

در ادامه این مراسم آیت‌الله عبدالکریم عابدینی اظهار کرد: پیامبر (ص) فرموده‌اند اگر کارها موافقت اصولی خود را از خداوند دریافت نکنند و برای جلب رضای الهی انجام نشوند، ابتر مانده نتیجه بخش نخواهند شد.

وی تصریح کرد: اگر کارها برای جلب رضای الهی انجام شوند، شجره طیبه‌ای خواهد شد که بال و پر می‌گسترانند و در نتیجه جامعه را به رشد و کمالی می‌رسانند که در مهندسی نقشه دین مورد تأیید خداوند قرار دارد.

امام جمعه قزوین عمل و اخلاص را دو ویژگی برای اثرگذاری هر چه بیشتر برنامه‌های دینی عنوان کرد و افزود: خداوند تضمین کرده اگر عمل و اخلاص در کارها وجود داشته باشد، برنامه‌های دینی نتیجه بخش خواهند شد و اثر مطلوبی در جامعه می‌گذارند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان