۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین گسست بین مردم و حاکمیت تیتر اصلی کار دشمن است/ انقلابی‌ها پرچم مبارزه با فساد را بالا ببرند
کد خبر: ۳۱۶۲۸۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۴/۲۴ ساعت: ۱۴:۳ ↗ لینک کوتاه

مسئول سابق بسیج دانشجویی کشور در قزوین:

گسست بین مردم و حاکمیت تیتر اصلی کار دشمن است/ انقلابی‌ها پرچم مبارزه با فساد را بالا ببرند

مسئول سابق سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت: کاهش سرمایه اجتماعی ملت ایران تیتر اصلی کار دشمنان نظام جمهوری اسلامی است و برای تحقق این هدف خود کارهای جانبی زیاد از جمله تشکیل داعش و تجزیه سوریه و عراق انجام داد.

گسست بین مردم و حاکمیت تیتر اصلی کار دشمن است/ انقلابی‌ها پرچم مبارزه با فساد را بالا ببرند
به گزارش خبرنگار دانشگاه صبح قزوین؛ داوود گودرزی، مسئول سابق سازمان بسیج دانشجویی کشور در افتتاحیه دهمین دوره طرح ولایت دانشجویان در سالن مرکزی دانشگاه بین الملل امام خمینی(ره) اظهار کرد: فرصت‌های خوب پیش آمده را مغتنم بشماریم و بهترین فعالیت‌ها در دوران دانشجویی شرکت در دوره‌های تربیتی و تشکیلاتی مانند طرح ولایت است.

وی با اشاره به وضعیت اخیر کشور عنوان کرد: اتفاقاتی که در این روزها در حال رخ دادن است مانند بالا رفتن قیمت ارز، سکه و خودرو بخشی از آنها عجیب و غریب است و طبق نظرکارشناسان اقتصادی این اتفاقات طبیعی نیست.

این کارشناس سیاسی با اشاره به ریشه‌ی جریان‌های اقتصادی در کشور گفت: ریشه‎ی بخشی از این جریان‌ها در کشورها مربوط به گدشته، برخی مربوط به تصمیمات روز و برخی به طراحی دشمن برمی‌گردد.

وی با بیان اینکه همه چیز در ایران برای یک اقتصاد پویا، فعال و قدرتمند آماده است، ابراز کرد: بخش عمده‌ای از ظرفیت‌های کشور بلااستفاده مانده است و کشور ایران هرآنچه که یک اقتصاد قدرتمند بخواهد در دست دارد؛ تنوع آب‌وهوایی در کشور، زمین‌های حاصلخیز، دسترسی به آب‌های آزاد، راه‌های ارتباطی با کشورهای دیگر ازجمله ظرفیت‌های کشور است که بخشی از این ظرفیت‌ها نادیده گرفته می‌شود و بخشی از آن به دلیل سیاست گذاری‌های غلط است.

مسئول سابق سازمان بسیج دانشجویی کشور با اشاره به فسادهای اقتصادی اذعان کرد: از همان ابتدا در دولت‌های مختلف نتوانستیم روش و راهکار مناسبی برای مبارزه با فساد شکل دهیم و فهم درستی از مبارزه با فساد اقتصادی هنوز در کشور صورت نگرفته و فکر می‌کنیم قوه قضائیه تنها پرچمدار مبارزه با فساد است در صورتی که اینگونه نیست.

گودرزی ادامه داد: مجلس و دولت در سیاست‌گذاری‌های مبارزه با فساد 80% نقش دارند و قوه قضائیه در این امر تنها 20% سهم دارد و ما باید تمام عرصه‌های انجام فساد را ببندیم نه آنکه تمام عرصه را باز بگداریم تا فساد صورت بگیرد سپس به دنبال مجازات مفسد برویم.

نیروهای انقلابی نیز کوتاهی و کم کاری می‌کنند
وی بیان کرد: در این چند سال کسی راه درست مبارزه با فساد را پیش نگرفته است و این فسادهای صورت گرفته باعث ایجاد این شرایط اقتصادی می‌شود و زمانی که دشمن بر اقتصاد کشور متمرکز شود این مفسدان با کمک دشمن می‌توانند ضربه‌های بیشتر و محکم‌تری به کشور وارد کنند.

این مقام مسئول با اشاره به اهمیت جریان‌های نفوذی تصریح کرد: در طول این 40 سال در کشور ایران دشمن جدی به نام آمریکا یا کشور سلطه داشته‌ایم که هر کاری که توانسته برای نابودی جمهوری اسلامی انجام داده و در دستگاه‌های ما نفوذ کرده است.

وی با اشاره به ضربه‌های جریان‌های نفوذی ادامه داد: دشمن برای نفوذ در کشور سرمایه‌گذاری‌های کلانی انجام داده است و در تمام لایه‌های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی نفوذ کرده است و روز به روز ضربه‌های جدی‌تری به کشور وارد می‌کند.

گودرزی با بیان اینکه نیروهای انقلابی نیز کوتاهی و کم کاری می‌کنند، اظهار کرد: هم اکنون نیروهای انقلابی مدیریت دستگاه‌های مختلفی را در دست دارند و خیلی جدی‌تر و موثرتر می‌توانند فعالیت کنند اما متاسفانه هنوز ما این جنگ اقتصادی را جدی نگرفته‌ایم.

وی با بیان سخن رهبری که "اقتصاد در راس امور است و دشمن از ناحیه اقتصادی ضربه خواهد زد" بیان کرد: 10 سال است که رهبری راهکار حل این مشکلات یعنی اقتصاد مقاومتی را به ما داده است و فرمودند که اقتصاد را از درون قوی کنید تا بتوانید در مقابل دشمن ایستادگی کنید اما متاسفانه این سخنان را جدی نگرفتیم.

این مقام مسئول افزود: در زمان جنگ تحمیلی امام خمینی(ره) فرمودند جنگ در راس امور است و عده زیادی از عاشقان امام در هر عرصه‌ای که فعالیت می‌کردند به میدان جنگ رفته و مبارزه کردند تا توانستیم در برابر دشمن پیروز شویم.

جنگ اقتصادی محور تمرکز دشمن 
مسئول سابق سازمان بسیج دانشجویی کشور با اشاره به طراحی‌های ویژه دشمن برای نابودی نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: سران نظام‌های سلطه پس از انجام بررسی‌های متعدد به این نتیجه دست یافتند که برای موفقیت در برنامه‌های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی و از پای درآوردن کشور ایران باید پیوند محکم بین مردم و حاکمیت از بین برود.

گودرزی ادامه داد: کاهش سرمایه اجتماعی ملت ایران تیتر اصلی کار دشمنان نظام جمهوری اسلامی است و برای تحقق این هدف خود کارهای جانبی زیاد از جمله تشکیل داعش و تجزیه سوریه و عراق انجام داد.

وی افزود: تهاجم فرهنگی که دشمن از پیش در کشور راه انداخته بود را ادامه داد و هجمه‌های فرهنگی را از طریق فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای افزایش داد و تلاش کرد جوان ایرانی را از گذشته پشیمان و نسبت به آینده ناامید کند.

مسئول سابق سازمان بسیج دانشجویی کشوری در ادامه با اشاره به افزایش حداکثری تحریم‌ها اذعان کرد: در این چندسال اخیر دشمن با راه اندازی شبکه‌های اجتماعی مانند آمدنیوز سعی کرد این پیوند محکم بین مردم و حاکمیت را از بین ببرد و مسئولین ما متاسفانه در بعضی اوقات بهانه نیز دست آنها دادند و بی اعتمادسازی به مسئولین اکنون اتفاق افتاده است.

این مقام مسئول در پایان گفت: جنگ اقتصادی محور تمرکز دشمن در این سال‌های اخیر است و کارهایی که در گذشته انجام داده، بی اعتمادسازی‌هایی که صورت گرفته و اغتشاشاتی که اخیرا در شهرها به اسم مردم رخ می‌دهد،  زیرساخت این جنگ اقتصادی است و سناریوی اصلی دشمن آن است که مردم را از حاکمیت بگیرد.
انتهای پیام/3009

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان