۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین کشف بیش از ۲۰۹هزار نخ سيگار خارجی قاچاق/ دستگیری ۱۳ سارق
کد خبر: ۳۱۶۲۶۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۴/۲۴ ساعت: ۱۲:۱۳ ↗ لینک کوتاه

در بوئین زهرا صورت گرفت؛

کشف بیش از ۲۰۹هزار نخ سيگار خارجی قاچاق/ دستگیری ۱۳ سارق

️ فرمانده انتظامی بوین زهرا از کشف تعداد ۲۰۹ هزار و ۵۸۰ نخ سيگار خارجي قاچاق در این شهرستان خبر داد.

کشف بیش از ۲۰۹هزار نخ سيگار خارجی قاچاق/ دستگیری ۱۳ سارق
سرهنگ حسین علیان نژادی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان در راستاي اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و مبارزه با قاچاق کالا بويژه کالاي دخاني حين گشت زنی به2 خودرو سمند عبوري در محور "رامند به بویین زهرا " مشكوك و دستور ایست صادر کردند.

این مقام انتظامی افزود: راننده یکی از خودروها بدون توجه به دستور ایست پلیس با سرعت بالا متواری وخودروی دیگر متوقف شد که ماموران پس از طی مسافتی تعقيب و گريز خودروی متواری را نیز متوقف و به مقر پلیس انتقال دادند.

️ فرمانده انتظامی بوین زهرا اذعان کرد: در بازرسی ماموران از خودروی حامل بار قاچاق تعداد ۲۰۹ هزار و ۳۸۰ نخ سيگار خارجي قاچاق کشف و سه نفر در این رابطه دستگیر شد.

وي ارزش ریالی سیگار خارجی قاچاق مکشوفه را در حدود ۸۳۸ میلیون و ۳۲۰ هزار ریال از سوی کارشناسان اعلام و تصریح کرد: متهمان با تشکيل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در بوئین زهرا
علیان نژادی عنوان کرد: ماموران انتظامی این شهرستان در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در بخش "شال" موفق به شناسایی و دستگیری 13 سارق شدند.

وی افزود: با انتقال سارقان به مقر پلیس در بازجویی فنی ماموران به 30 فقره انواع سرقت از قبیل سرقت اماکن خصوصی و احشام وغیره در شهرستان البرز اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی بوئین زهرا با اشاره به اینکه مبلغ 600 میلیون ریال رد مال و تحویل مالباختگان شد تصریح کرد: سارقان با تشکیل پرونده و معرفی به مراجع قضایی با صدور قرار مناسب قانونی روانه زندان شدند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان