۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین درگذشت امام جمعه الوند و ضرر میلیاردی مرغداران قزوینی
کد خبر: ۳۱۶۰۸۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۴/۲۳ ساعت: ۱۴:۱۶ ↗ لینک کوتاه

گنجینه‌ای از داغ‌ترین اخبار استان در هفته‌‌ای که گذشت؛

درگذشت امام جمعه الوند و ضرر میلیاردی مرغداران قزوینی

هفته گذشته استان قزوین دستخوش وقایع و اتفاقاتی قابل تامل بوده که به اختصار در گنجینه داغ‌ترین اخبار این هفته استان گردآوری شده است.

درگذشت امام جمعه الوند و ضرر میلیاردی مرغداران قزوینی
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ گنجینه صبح قزوین ، مجموعه‌ای از اخبار هفته گذشته پایگاه خبری-تحلیلی صبح قزوین است که هر هفته در اول هفته تقدیم حضور می‌شود.

با کلیک بر روی تیتر اخبار می‌توانید خبر کامل را مطالعه فرمایید:  

الگوی اسلامی گفتگو با جهان مورد توجه مسئولان قرار گیرد/ گفتگوهای برجامی تنها خفت و خواری برای ما به بار آورد
امام جمعه قزوین گفت: اگر گفتگو بر اساس ذلت و از دست دادن حیثیت باشد و میدان دادن به سلطه گران باشد نتیجه ای در پی نخواهد داشت که نمونه آن را در گفتگوهای برجامی مشاهده کردیم و تنها خفت و خواری به بار می آورد.


صدور مجوز 100دهیاری جدید در قزوین
معاون عمرانی استاندار از صدور مجوز 100دهیاری جدید در قزوین خبر داد و اضافه کرد: کارهای صورت گرفته همه بیانگر توجه دولت به روستاها بوده تا جایی که امروز قزوین رتبه سوم را در دفاتر امور روستایی کشور کسب کرده است.


داشتن حجاب برای ورزشکاران سخت اما شیرین و دلچسب است/ تیم کوهنوردی ویژه بانوان را تشکیل می‌دهیم
این بانوی کوهنورد قزوینی گفت: رعایت حجاب برای ورزشکاران سخت اما در عین حال شیرین و دلچسب است، من نیز اکثر صعودهایم با پوشش چادر انجام شده است.


صدقه هرشهر برای همان منطقه هزینه می‌شود/ مجموع کمک‌های مردمی بیش از 50 میلیارد تومان بود
معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان گفت: صدقه هر شهر یا روستا برای همان منطقه و براساس موازین شرعی هزینه می‌شود و یا اینکه کمک به جهیزیه دختران نیازمند هر منطقه برای معیشت آنها خرج خواهد شد.


اجرای 240 برنامه فرهنگی در قزوین/ جشن بزرگ "دخترانه‌ترین روز" برگزار می‌شود
دبیر ستاد جشن‌های مردمی و بین‌المللی "زیر سایه خورشید" استان از اجرای 240 برنامه فرهنگی همزمان با دهه کرامت در قزوین خبر داد.


تهیه "سماق" روستای زناسوج را به برند تبدیل کردیم/ تدوین طرح "بوم دهکده گردشگری"
دهیار نمونه روستای زناسوج قزوین گفت: سال گذشته اقدامی در مقیاس کوچک برای ایجاد اشتغال از طریق فروش محصول سماق با برند روستای زناسوج انجام دادیم که این فعالیت در نمایشگاه توانمندی‌های روستایی به عنوان یک فعالیت جذاب و نوآورانه معرفی شد.


نگاه رعدوبرقی به حوزه حجاب را کنار بگذاریم/ حجاب‌وعفاف باید به مطالبه همه جناح‌های سیاسی تبدیل شود
یک نکته مهم دوری از نگاه رعد و برقی به حوزه عفاف و حجاب است. یعنی فقط در هفته عفاف و حجاب به دنبال برنامه‌های این حوزه باشیم و طی سال به آن نپردازیم؛ زیرا این یک موضوع فرهنگی و زمانبر است که باید طی زمان به آن پرداخت.


معرفی بیش از 500 طرح گردشگری به سامانه اشتغال روستایی
به منظور ایجاد اشتغال پایدار روستایی و تامین تسهیلات، از زمان شروع به فعالیت سامانه کارا تاکنون بیش از 500 طرح سرمایه‌گذاری و گردشگری به کارگروه اشتغال استان معرفی شده است.


مراکز ارائه دهنده قلیان در قزوین پلمپ می‌شود
دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: برخورد با ارائه کنندگان قلیان به قوت خود باقی است و ضمن پلمپ مکان، ارائه کننده نیز بازداشت می‌شود.


حجاب به معنای هنر مستورگی است/ حجاب تنها به زنان اختصاص ندارد
نیلچی زاده گفت: حجاب در تعریف فرادینی به معنای هنر مستورگی است به نحوی که فرد به جای اینکه مانند سایر جانداران ویژگی‌های جنسی خود را نمایان سازد؛ به عنوان نوعی از انسان دیده می‌شود.


300 نوع گیاه دارویی در قزوین وجود دارد
رییس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین گفت: استان قزوین شرایط مناسبی را برای کشت گیاهان دارویی دارد و هم اکنون بیش از 300 نوع گیاهان دارویی دراین استان وجود دارد.


535واحد مسکونی تحویل زلزله زدگان کرمانشاه شد
با حضور استاندار قزوین در گیلانغرب 535واحد مسکونی تحویل زلزله زدگان کرمانشاه شد.


بیش از ۹۴درصد زعفران دنیا در ایران تولید می‌شود/ قزوین صنعت گیاهان دارویی ندارد
رئیس موسسه اصلاح بذر وزارت جهاد کشاورزی در قزوین گفت: بیش از 94 درصد زعفران دنیا در ایران تولید می‌شود و تنها 300 میلیون دلار گردش مالی این محصول در ایران است.


واگذاری 52 واحد مسکونی به مددجویان/ هفتمین مرکز ژنتیک در قزوین افتتاح می‌شود
مدیرکل بهزیستی استان قزوین از واگذاری 52 واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش همزمان با هفته بهزیستی خبر داد.


کسب عنوان قهرمانی با حجاب اسلامی شیرین‌تر است/ بزرگترین آرزویم، ایستادن بر سکوی قهرمانی جهان است
بانوی فوتسالیست قزوینی می‌گوید: ما از همان ابتدا پذیرفتیم که باید با حجاب در مسابقات شرکت کنیم؛ البته رعایت پوشش اسلامی حین بازی، قطعا دشواری‌هایی دارد؛ اما کسب عنوان قهرمانی با حجاب اسلامی شیرین‌تر است.


آموزش‌و‌پرورش دغدغه اصلی مسئولان نیست/ آشنایی دانش‌آموزان قزوینی با مهارت کسب درآمد
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به اینکه متاسفانه آموزش و پرورش دغدغه اصلی مسئولان نیست؛ گفت: باید بهترین نیروی انسانی، فضاها و امکانات برای دانش‌آموزان در نظر گرفته شود.


تولیدکنندگان با ضرر میلیاردی مواجه هستند
صنعت مرغداری در استان قزوین این روزها مانند سایر مشاغل حال و روز خوشی ندارد و تولیدکنندگان این حوزه را دچار بلاتکلیفی کرده است.


فروش کالای ایرانی نیازمند تبلیغات گسترده است/ تولیدکننده‌ها با راهکارهای تبلیغ و فروش آشنا نیستند
کارشناس و مشاور اقتصادی گفت: یکی از عللی که محصولات داخلی ما فروش نمی‌رود این است که این محصولات معرفی و تبلیغ نمی‌شوند.


گرانی صددرصدی میوه‌ها در قزوین/ جدول آخرین قیمت میوه‌ها در بازار
رئیس صنف میوه فروشان استان قزوین گفت: در هفته‌های آتی با افزایش قیمت و کمبود بیشتر میوه مواجه خواهیم شد و مسئولین باید با وارد کردن میوه این بحران را کنترل کنند.


دشمن با شعار "آخوند حکومتی" به دنبال جداکردن روحانیت از نظام است/ از برجام آبی برای ایران گرم نمی‌شود
آیت الله خاتمی در قزوین گفت: از برجام آبی برای کشورمان گرم نمی‌شود، برفرض بعید اتحادیه اروپا هم در ادامه مذاکرات با ایران همکاری کنند فقط ۲۰ درصد برجام باقی مانده است که اروپا هیچ زمانی برای حمایت از ایران، امریکا را رها نمی‌کند.


امام جمعه شهر الوند درگذشت
صبح امروز امام جمعه شهر الوند به دلیل عارضه قلبی درگذشت.


برگزاری نمایشگاه "دُر ماندگار" در قزوین/ مُدگرایی، اقتصاد کشور را متضرر می‌کند
دبیر بنیاد عفاف و حجاب قزوین گفت: امروز ما در شرایط جنگ اقتصادی قرار داریم و اگر به تولید داخلی و بومی میدان رشد و توسعه داده نشود و از مدگرایی تبعیت کنیم؛ به طور یقین در این جنگ اقتصادی شکست خواهیم خورد.


۱۰۰ کودک بدسرپرست و بی‌سرپرست تحت حمایت بهزیستی/۴۰۰ خانواده در نوبت اخذ فرزندخواندگی هستند
معاون اجتماعی بهزیستی استان قزوین گفت: هم اکنون ۷۰۰ خانواده برای فرزندخواندگی ثبت نام کردند که ۴۰۰ نفر از آنها دارای شرایط اولیه برای پذیرش فرزند هستند.


هفتمین جشنواره مطبوعات و رسانه‌های قزوین برگزار می‌شود
هفتمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ‌ها و پایگاه‌های خبری استان قزوین همزمان با مرداد ماه امسال همزمان با جشن روز خبرنگار برگزار می‌شود.


پرداخت بیش از 2میلیاردتومانی کمک هزینه ازدواج به مددجویان قزوینی
در سال 96 به ‌منظور کمک به تأمین جهیزیه و هدیه ازدواج فرزندان مددجو و ازدواج مجدد بانوان تحت حمایت دو میلیارد و 523 میلیون تومان پرداخت‌ شده است.


کاهش 28 درصدی طلاق در سال جاری
رئیس دادگستری شهرستان قزوین گفت: طلاق در 2 ماهه نخست سال جاری نسبت به سال گذشته در شهرستان قزوین 28 درصد کاهش داشته است.


دنیا هیچ اعتمادی به تعهدات امریکا ندارد/ درصورت خدشه‌دارشدن منافع ملی، در برجام نمی‌مانیم
رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: بی‌تردید جمهوری اسلامی تنها در صورت بهره‌مندی از کل منافع و مزایای برجام بدون کمترین خدشه در آن این مسیر را ادامه خواهد داد و اگر منافع ملی ما حفظ نشود دلیلی برای ادامه برجام وجود ندارد.


اروپا همانند امریکا غیرقابل اعتماد است/ اقتصاد باید از وابستگی به نفت نجات یابد
نماینده آوج و بوئین زهرا در مجلس با اشاره به توان نظامی ایران در بستن تنگه هرمز گفت: مسئولینی که پای مذاکره با اروپا می‌نشینند باید قاطعیت داشته باشند و منافع کشور و ملت را تضمین کنند؛ اروپا همانند آمریکا غیرقابل اعتماد است.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان