۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین بهروان; تا روز آخر تیرماه برای آمادگی ورزشگاه وطنی فرصت است
کد خبر: ۳۱۵۶۲۰ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۴/۲۰ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

بهروان; تا روز آخر تیرماه برای آمادگی ورزشگاه وطنی فرصت است

رئیس هیأت فوتبال استان مازندران گفت:‌ ۳۱ تیرماه آخرین مهلت برای آماده‌سازی ورشگاه شهید وطنی قائمشهر است و امیدوارم این ورزشگاه در هفته اول لیگ برتر آماده شود.

بهروان; تا روز آخر تیرماه برای آمادگی ورزشگاه وطنی فرصت است

غلامرضا بهروان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری صبح قزوین در مورد آماده نشدن ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر گفت: روز دوشنبه با وجود آنکه یک روز تعطیل بود من خودم در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر حاضر شدم و چند ساعتی از این ورزشگاه بازدید کردم. پیمانکار، استاندار و مدیرکل ورزشی استان همگی پیگیر امور هستند تا این ورزشگاه هرچه سریع‌تر آماده شود.

وی در مورد اینکه آخرین فرصت برای آماده‌سازی ورزشگاه در هفته‌های ابتدایی لیگ چه زمانی است، گفت: فکر می‌کنم ۳۱ تیرماه آخرین فرصت برای آماده شدن این ورزشگاه برای مسابقات لیگ برتر است. در چند روز گذشته نیز مهندس مهدی مسئول صدور مجوز حرفه‌ای سازمان لیگ از ورزشگاه بازدید کرد و از پیشرفت کار ابراز رضایت داشت.

رئیس هیأت فوتبال استان مازندران در مورد اینکه چقدر از کارهای عمرانی ورزشگاه باقی ماده است، است گفت: ظرف یکی دو روز آینده دکل‌های نورافکن ورزشگاه و اسکوبورد ورزشگاه نصب و راه‌اندازی می‌شود. بخش اعظم سکوها آماده شده اما بازسازی رختکن‌ها هنوز کار دارد و من امیدوارم این ورزشگاه به موقع آماده برگزاری اولین بازی نساجی در لیگ برتر مقابل ذوب‌آهن شود. حق نساجی است که در زمین خودش به میدان برود.

بهروان در مورد اینکه در صورت آماده نشدن ورزشگاه وطنی قائمشهر نساجی در کدام شهر از ذوب‌آهن میزبانی خواهد کرد و این مسئله مورد اعتراض سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن هم بود گفت:‌ سعید آذری هم حق دارد که ناراحت باشد به هر حال او باید بداند تیمش در کدام ورزشگاه به مصاف حریف می‌رود اما خوشبختانه آب و هوای استان مازندران تقریباً یکسان است و اگر نساجی مجبور شود در خارج از شهر خودش بازی کند شرایط آب و هوایی در استان یکسان است.امیدوارم ورزشگاه به موقع آماده شود اما ورزشگاه دومی که باشگاه نساجی به ما اعلام کرده ورزشگاه شهدای ساری است که یک ورزشگاه تازه تأسیس است.

وی در مورد اینکه احتمال دارد نساجی در ورزشگاه تختی تهران به مصاف ذوب‌آهن برود، گفت: به هر حال تیم نساجی در ورزشگاه کارگران تهران تمرین می‌کند اما به من در مورد بازی در ورزشگاه تختی تهران چیزی نگفته‌اند و بهتر است در این مورد از مدیریت باشگاه نساجی سؤال کنید.

وی با اشاره به برگزاری سمینار یک روزه در ساری عنوان کرد: امروز سمینار یک روزه‌ای با همکاری فوتبال استان و دانشگاه علوم پزشکی مازندران با عنوان یافته‌های نوین پزشکی در فوتبال برگزار خواهد شد دکتر سیف از فدراسیون فوتبال و همچنین مدیران مختلفی در این سمینار دعوت شده اند و پس از برگزاری این سمینار ۶ ساعته گواهی شرکت در این کلاس به حاضرین داده خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان