۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین گردهمایی بزرگ "حجاب و عفاف" در قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: ۳۱۵۲۷۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۴/۱۷ ساعت: ۱۶:۱۳ ↗ لینک کوتاه

مسئول بسیج جامعه زنان استان قزوین:

گردهمایی بزرگ "حجاب و عفاف" در قزوین برگزار می‌شود

مسئول بسیج جامعه زنان استان قزوین گفت: گردهمایی بزرگی در روز پنجشنبه ۲۱تیرماه در استان قزوین برگزار می‌شود که اصلی ترین آنها در شهر قزوین در مجموعه فرهنگی چهلستون است.

گردهمایی بزرگ "حجاب و عفاف" در قزوین برگزار می‌شود
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ؛ لیلا رضایی، مسئول بسیج جامعه زنان استان قزوین ظهر امروز(یکشنبه) در نشست خبری با اصحاب رسانه در سالن جلسات شهید آوینی اظهار کرد: همچون سال‌های گذشته بسیج جامعه زنان در هفته عفاف و حجاب برنامه‌های متعددی را اجرایی خواهد کرد.

وی افزود: شعاری که سرلوحه برنامه‌های ما در این هفته است صیانت از حریم خانواده با هدف گسترش عفاف و حجاب خواهد بود.

این مسئول با اشاره به برنامه‌های هفته حجاب و عفاف بیان کرد: گردهمایی بزرگی در روز پنجشنبه ۲۱تیرماه در استان قزوین برگزار می‌شود که اصلی ترین آنها در شهر قزوین در مجموعه فرهنگی چهلستون با سخنرانی حجت الاسلام طائب است.

وی ادامه داد: برنامه حفظ حریم خانواده با شعار "من خانواده ام را دوست دارم" پنجشنبه ۲۱ تیرماه ساعت ۱۰صبح در بوئین زهرا، ساعت ۱۸ در تاکستان و ساعت 18 در پارک ۵ هکتاری شهر الوند برگزار می‌شود.

مسئول بسیج جامعه زنان استان قزوین بیان کرد: روز بیست و سوم تیرماه در تپه نور الشهدا برنامه ای با همکاری سپاه امام سجاد(ع) و همچنین در ۲۴تیرماه در پارک مادر شهر آبیک برگزار خواهد شد.

وی گفت: برگزاری مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب"خاطرات سفیر" مختص بانوان مطالعه از دیگر برنامه‌های این هفته است.

رضایی عنوان کرد: در طرح "سپاس" تقدیر از بانوان شاغل محجبه انجام می‌گیرد که امسال با محوریت قدردانی از خانم‌های شاغل در مغازه‌ها، داروخانه‌ها و دفتر اسناد رسمی انجام می‌گیرد.

وی یادآور شد: صدور بیانیه، سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه، نمایشگاه حجاب و عفاف، توزیع بروشورهای تبلیغی با همکاری موسسه فرهنگی یاوران مهدی، اهدای گل با همکاری نیروهای انتظامی، برگزاری تریبون آزاداندیشی از دیگر برنامه‌های این هفته است.
انتهای پیام/2002


دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان