۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین مشارکت‌های مردمی در الموت غربی به بیش از یک میلیاردتومان رسید
کد خبر: ۳۱۵۱۳۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۴/۱۶ ساعت: ۱۷:۱ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین:

مشارکت‌های مردمی در الموت غربی به بیش از یک میلیاردتومان رسید

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: سال گذشته در منطقه الموت غربی شاهد مشارکت‌های مردمی با رقمی بیش از یک میلیارد و ۳۴ میلیون تومان بودیم

مشارکت‌های مردمی در الموت غربی به بیش از یک میلیاردتومان رسید
مجید مومنی، در گفتوگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ با اشاره به وجود ظرفیت‌های مختلف در مناطق روستایی اظهار کرد: اشتغال زایی برای مددجویان در مناطق روستایی همچون الموت که دارای ظرفیت‌های مختلفی است با تکیه بر ظرفیت و توان بومی و منطقه ای صورت می‌گیرد تا پایداری و درآمد مناسبی داشته باشد.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین ابراز کرد: منطقه الموت دارای زیبایی و آثار تاریخی گران سنگی است؛ بنابراین می‌توان از ظرفیت بوم گردی، گردشگری و صنایع دستی به منظور درآمدزایی برای خانواده‌های تحت حمایت بهره جست.

وی ادامه داد: ویژگی‌های جغرافیایی و آب و هوای الموت بستر مناسبی برای رشد و نمو گیاهان دارویی فراهم کرده که می‌تواند زمینه مناسبی برای اشتغال مددجویان باشد.

این مسئول با اشاره به ضرورت استفاده از توانمندی بخشداری و دهیاری‌ها برای محرومیت زدایی گفت: کمیته امداد امام (ره) استان قزوین این آمادگی را دارد تا با همکاری بخشداری و دهیاری‌ها در مسیر جاده عبوری جهت احداث مجتمع‌های خدماتی و رفاهی به منظور عرضه محصولات و تولیدات مددجویی و ارائه خدمات مختلف به مردم و خودروهای عبوری اقدام کند.

مومنی با اشاره به لزوم جلب مشارکت‌های مردمی با رویکرد توسعه فرهنگ انفاق و نیکوکاری عنوان کرد: استفاده از ظرفیت کمک‌های مردمی با هدف خدمت بیش از پیش به نیازمندان باید به لحاظ کمی و کیفی مورد توجه باشد.

وی با اشاره به کمک‌های مردمی طی سال 96 اعلام کرد: سال گذشته در منطقه الموت غربی شاهد مشارکت‌های مردمی با رقمی بیش از یک میلیارد و 34 میلیون تومان بودیم که در سرفصل‌های مختلف و طرح‌های نیکوکاری اهداء شد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان