۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین تلاطم در بازار ارز، اعتبار پول کشور را از بین می‌برد/ ویزای دوتابعیتی آقازاده‌ها از مصیبت‌های فساد است
کد خبر: ۳۱۴۷۳۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۴/۱۴ ساعت: ۱۲:۲۹ ↗ لینک کوتاه

توکلی در قزوین:

تلاطم در بازار ارز، اعتبار پول کشور را از بین می‌برد/ ویزای دوتابعیتی آقازاده‌ها از مصیبت‌های فساد است

توکلی در قزوین گفت: تلاطم در بازار ارز خیلی خطرناک است و باید سریع جلوی آن گرفته شود، زیرا موجب می‌شود سفته بازی شدت گرفته و اگر ادامه یابد، اعتبار پول کشور از بین می‌رود.

تلاطم در بازار ارز، اعتبار پول کشور را از بین می‌برد/ ویزای دوتابعیتی آقازاده‌ها از مصیبت‌های فساد است
به گزارش خبرنگار اقتصادی صبح قزوین ، احمد توکلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ظهر امروز(پنج شنبه) در جلسه موسسه دیدبان که در حسینیه حضرت علی اکبر(ع) قزوین برگزار شد، اظهار کرد: عزم جدی برای مبارزه با رانت و فساد وجود ندارد، اما ایجاد آن وظیفه ما است بنابراین ما تکلیف خود را انجام می‌دهیم و خدا هم به ما کمک می‌کند.

وی در معرفی موسسه دیدبان شفافیت و عدالت افزود: عضویت و ارتباط گیری با این موسسه آسان است و تاکنون در ۱۶استان شورای این موسسه را تعیین و به استانداری معرفی کردیم.

رئیس موسسه دیدبان شفافیت و عدالت اضافه کرد: پیگیری وضعیت دارو جزو برنامه‌های اولویت دار موسسه دیدبان شفافیت و عدالت بوده و در جلساتی که تاکنون برگزار کردیم، امید زیادی ایجاد شده است.

وی ادامه داد: همچنین پیگیری موضوعاتی مانند گمرک و خودرو نیز از دیگر دستور کارهای این موسسه به شمار می‌رود.

این مقام مسئول در پاسخ به سوال خبرنگاران در مورد تحصیل در انگلیس عنوان کرد: در دانشگاه خوارزمی تهران ریاضی خواندم و پس از آن در رشته برق-الکترونیک دانشگاه شیراز قبول شدم، اما به دلیل مبارزات سیاسی به زندان افتادم.

وی تصریح کرد: حدود یک سال مانده به پیروزی انقلاب از زندان آزاد شدم و پس از پیروزی انقلاب ادامه تحصیل دادم تا اینکه در سال‌های اخیر به منظور اخذ سریعتر مدرک دکترا با رهبری نامه نگاری کردم برای ادامه تحصیل به انگلیس بروم.

رکود تورمی یعنی بیچاره کننده فقرا

توکلی گفت: به این منظور بورس متأهلی گرفتم و ۳.۵سال در انگلیس مشغول تحصیل بودم چون در ایران ناظر ریاست جمهوری بودم نمی‌توانستم در آنجا در خوابگاه دانشجویی زندگی کنم.

وی در پاسخ به سوال حمایت از هاشمی و طیف او گفت: پس از انتخابات بیش از 3سال در انگلیس بودم؛ بنابراین مشخص است که از هاشمی و طیف او دفاعی نکردم و از جهت گسترش اشرافی‌گری همواره مخالف بودم و هستم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در خصوص موضع گیری در فتنه۸۸ ابراز کرد: دو سه نامه در مورد فتنه ۸۸نوشته ام که هم اکنون هم در اینترنت و تمام مطبوعات موجود است.

وی افزود: کتابی تحت عنوان حماسه خرداد را به نگارش درآوردم که قوی ترین موضوعات در آن بیان شده است.

این مقام مسئول اضافه کرد: موسوی به خود و جامعه خیانت و ما را از داشتن رئیس جمهوری که از خاتمی بهتر بود، محروم کرد، موسوی می‌توانست رئیس جمهور شود و از نظر من از روحانی هم بهتر می‌شد.

وی با اشاره به وضعیت آشفته بازار عنوان کرد: تلاطم در بازار ارز خیلی خطرناک است و باید سریع جلوی آن گرفته شود، زیرا موجب می‌شود سفته بازی شدت گرفته و اگر ادامه یابد، اعتبار پول کشور از بین می‌رود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه رکود تورمی یعنی بیچاره کننده فقرا تصریح کرد: در این شرایط کشورهای عاقل به فقرای خود رسیدگی می‌کنند؛ زیرا درست است که دین ندارند اما عقل که دارند.

وی در پاسخ به چگونگی مدیریت اقتصادی کشور در شرایط تحریم نفتی ایران گفت: تا وقتی از ریز منابع مالی خبر نداریم، نمی‌توانیم حرفی بزنیم، یکی از مصیبت‌های فساد ویزای دوتابعیتی آقازاده‌ها است و موسسه دیدبان هنوز اقدام خاصی در این زمینه در دستورکار ندارد.
انتهای پیام/۴۰۰۱

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان