۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین مدیرکل جدید اوقاف استان قزوین معرفی شد
کد خبر: ۳۱۴۶۳۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۴/۱۳ ساعت: ۱۶:۹ ↗ لینک کوتاه

با حضور مسئولان کشوری و استانی؛

مدیرکل جدید اوقاف استان قزوین معرفی شد

مدیرکل جدید اوقاف و امور خیریه استان قزوین با حضور مسئولان کشوری و استانی در قزوین معرفی شد.

مدیرکل جدید اوقاف استان قزوین معرفی شد
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ؛ عبدالرضا عابد، قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه پیش از ظهر امروز(چهارشنبه) در آیین تکریم و معارفه مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین در سالن اجتماعات استانداری قزوین اظهار کرد: حجت الاسلام عادل از مدیران شایسته و با اخلاق و از سرمایه‌های ارزشمند نظام است که عملکرد خوبی داشتند و مردم نیز خواهان مدیران شایسته و توانمند هستند.

وی افزود: همانطور که ملت ایران در دوران دفاع مقدس احساس تکلیف کرده و برای دفاع از کشور به میدان جنگ رفتند، امروز نیز مسئولان باید مسئولیت‌های خود را به عنوان یک تکلیف قلمداد کنند و در مسیر خدمت رسانی به مردم کوشا باشند.

قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه با تقدیر و تشکر از زحمات مدیرکل اوقاف استان گفت: حجت الاسلام عادل به عنوان معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف معرفی و حجت الاسلام سید مصطفی مجیدی نیز که اقدامات ارزشمندی در زمینه ترویج فرهنگ وقف انجام دادند؛ به عنوان مدیرکل جدید اوقاف استان انتخاب شد.

وقف‌ متناسب با نیازهای جامعه انجام شود
وی با اشاره به وظایف متولیان وقف عنوان کرد: پیاده سازی منویات مقام معظم رهبری در حوزه وقف، رعایت احکام شرعی و قانونی حوزه وقف، امانتداری و عمل به نیات واقفان، هوشیاری و مبارزه با موقوفه خواری و طمع ورزی به نهاد وقف با همکاری نهادها و سازمان‌های ذی‌ربط از جمله وظایف متولیان وقف است.

عابد اضافه کرد: تبلیغ و پیگیری و توسعه عرصه‌های جدید وقف‌ متناسب با نیازهای جامعه، برنامه ریزی و تلاش در آبادانی و بهره‌وری موقوفات و فراهم کردن محیط مناسب فرهنگی برای زائران و مجاوران از دیگر وظایف مسئولان و متولیان حوزه وقف است.

عابد در پایان گفت: امیدواریم با وحدت و انسجامی که در استان وجود دارد و با همکاری و حمایت همه مسئولان استان قزوین و پشتیبانی و یاری مسئول جدید شاهد رشد بیش از پیش فرهنگ وقف در جامعه باشیم.

در ادامه حجت الاسلام سید مصطفی مجیدی مدیرکل جدید اوقاف و امور خیریه استان قزوین در این مراسم اظهار کرد: بدون شک با همراهی یکایک متولیان وقف، خادمان، مسئولان و روحانیون و ائمه جماعات و جمعه و دیگر مسئولان ذی ربط شاهد انجام اقدامات ارزشمندی در عرصه وقف خواهیم بود.

گفتنی است؛ در پایان مراسم با حضور مسئولان ضمن تقدیر از تلاش‌های حجت الاسلام غلامرضا عادل مدیرکل پیشین اداره اوقاف و امورخیریه استان قزوین، حجت الاسلام سید مصطفی مجیدی به عنوان مدیرکل جدید این اداره‌کل معرفی شد‌.
انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان