۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین ورزشکار قزوینی در اردوی نجات غریق استخری/ عسگری در جمع ۱۰کاراته‌کای جهان
کد خبر: ۳۱۴۵۴۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۴/۱۳ ساعت: ۹:۳۲ ↗ لینک کوتاه

اخبار کوتاه ورزشی استان؛

ورزشکار قزوینی در اردوی نجات غریق استخری/ عسگری در جمع ۱۰کاراته‌کای جهان

در تازه ترین رنکینگ فدراسیون جهانی بهمن عسگری کاراته کای شایسته و ارزنده استان قزوین در وزن ۷۵ کیلوگرم در جمع ۱۰ نفر برتر (Top ۱۰)اوزن خود قرار گرفت.

ورزشکار قزوینی در اردوی نجات غریق استخری/ عسگری در جمع ۱۰کاراته‌کای جهان
به گزارش خبرنگار ورزشی صبح قزوین ؛ گزیده ای از مهمترین اخبار ورزشی استان قزوین را در ادامه بخوانید:

تنها فرصت کسب سهمیه بازی‌های آسیایی برای مسابقات بین المللی ترکیه و بلاروس
با نظر کمیته فنی فدراسیون دوومیدانی؛ تعدادی از ملی پوشان که حدنصاب آنها نزدیک به رکورد ورودی بازی‌های آسیایی جاکارتا می باشد، به تورنمنت‌های بین المللی ترکیه و بلاروس اعزام خواهند شد و سبحان طاهرخانی و شهلا محمودی برای کسب سهمیه ورودی این رقابت‌ها؛ عازم بلاروس و ترکیه خواهد شد.

با نظر کمیته فنی فدراسیون دوومیدانی؛ تعدادی از ملی پوشان که حدنصاب آنها نزدیک به رکورد ورودی بازی‌های آسیایی جاکارتا است، به تورنمنت‌های بین المللی ترکیه و بلاروس اعزام خواهند شد و سبحان طاهرخانی برای کسب سهمیه ورودی این رقابت‌ها؛ عازم بلاروس خواهد شد و شهلا محمودی دونده 400 متر استان به ترکیه اعزام می‌شود.

رقابت‌های بین المللی بلاروس 28 و 29 تیرماه برگزار خواهد شد و ورزشکاران پرتابی و دوندگان نیمه استقامت و استقامت با حضور رضا مقدم (پرتاب چکش)، بهنام شیری و محمد صمیمی (پرتاب دیسک)، علی ثمری و شاهین مهردلان (پرتاب وزنه)، سبحان طاهرخانی (پرش طول)، امیر مرادی و مسلم نیادوست (800 متر و 1500 متر)، حسین کیهانی و جلیل ناصری ( 3000 متر بامانع و 5000 متر)، ریحانه آرانی (پرتاب چکش)، مهسا میرزا طبیبی (پرش بانیزه) و سپیده توکلی (هفتگانه) به همراه سجاد مرادی و محمدمحسن ربانی (مربی) به سرپرستی هاشم صیامی اعزام می‌شوند.

در مسابقات بین‌المللی ترکیه دوندگان سرعتی که شامل علی خدیور و الهام کاکلی (400 متر)،شهلا محمودی دونده شایسته قزوینی در400متر بامانع و سپیده توکلی (پرش ارتفاع) به همراه فردین محمدزاده (مربی) اعزام خواهند شد

دعوت 24 ورزشکار به اردوی اول نجات غریق استخری
مربی تیم ملی نجات غریق 24 ورزشکار را به اولین مرحله اردو آماده سازی این تیم دعوت کرد که در این بین نام نیما حاج مهدی ارباب ورزشکار شایسته و ارزنده قزوینی نیز دیده می‌شود.

اولین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی نجات غریق در بخش استخری از دوازدهم تیر در اردوگاه شهید منتظری شهریار آغاز می شود.سهیل آشتیانی، مربی این تیم 24 بازیکن را برای حضور در این مرحله از تمرینات دعوت کرده است که اسامی آنان به قرار زیر است:امیر عباس امرالهی، سعید آشتیانی، آرمان صانعی، پوریا مالدار، پدرام مالدار (تهران) مصطفی کلهر، خشایار حسینیان، پوریا شفیعی، امیرحسین احمدی، احسان شفاعیان (البرز)

نیما خوشبخت (اصفهان)

آرین زارع (فارس)

بهزاد عزیز زاده (خوزستان)

بهزاد نوبری (آذربایجان شرقی)

پوریا نیرومند (خراسان رضوی)

نیما حاج مهدی ارباب (قزوین)

شایان حاج ابراهیمی (کرمان)

محسن بیات (کرمانشاه)

مهدی رحمتی (چهارمحال و بختیاری)

حامد خوش خطی، علی امیر اصلانی (زنجان)

میثم اسماعیلی (بوشهر)

بهشاد علیزاده (مازندران)

سپهر حیدری (مرکزی)

درخشش تیم پاورلیفتینگ استان در رقابت‌های قهرمانی کشور
در پایان مسابقات پاورلیفتینگ با لوازم قهرمانی کشور و انتخابی مسابقات جهانی که در اصفهان برگزار شد، تیم استان به ۷ نشان رنگارنگ دست یافتند.

در این رقابت‌ها غلامحسین کاویانی، حبیب اله شیخی، حسن عرب و فریدون رمضانی چهار نشان طلا کسب کردند.

جواد کاظمی نایب قهرمان شد و محمد شکیب و علی کشاورز به نشان برنز دست یافتند و سعید کشاورز هدایت تیم استان را بر عهده داشت.

هانا سلطانی قهرمان رقابت‌های تنیس دختران زیر 12 سال ایران شد
آخرین روز مسابقات تنیس ردههای سنی زیر 10 ، 12 و 14 سال کشور در بخش دختران در ساری، هانا سلطانی تنیسور ارزنده و با آتیه استان در رده سنی زیر 12 سال قهرمان شد و همچنین هانا سلطانی در رده سنی زیر 14 سال نیز به مدال دست یافت و فردخت علیمی در رده سنی زیر 10 سال به مدال نقره رسید.

در این رقابت‌ها هانا سلطانی یک مدال طلا و یک نقره کسب کرد و فردخت علیمی نیز به مدال نقره دست یافت تا تعداد مدال‌های استان قزوین در این رقابت‌ها به عدد 3 برسد.

در رده سنی زیر 12 سال دختران هانا سلطانی از قزوین با نتیجه ( 0-6 و 3-6 ) سارا اصل رسولی را شکست داد، اصل رسولی نائب قهرمان شد.

ریحانه کمالی و شان آی بیوک نیز سوم شدند.در رده سنی زیر 14 سال دختران یاسمن روحانی مقدم موفق شد با نتیجه ( 1-6 ، 3-6 و 6-4 ) هانا سلطانی از قزوین را مغلوب کرد و صاحب عنوان قهرمانی شد، سلطانی نائب قهرمان شد و سارا اصل رسولی و میشا قویدل عنوان مشترک را به خود اختصاص دادند.

در رده سنی زیر 10 سال دختران شان آی بیوک با نتیجه ( 4-5 ، 2-4 و 4-2 ) فردخت علیمی از قزوین را برد و قهرمان شد ، علیمی در جایگاه دوم ایستاد. رها کارآور و نیلا بغدادی نیز مشترکا سوم شدند.

آغاز ثبت نام کاندیداهای ریاست هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان قزوین
ثبت نام از علاقمندان ریاست هیات بدنسازی و پرورش اندام استان قزوین آغاز شد و علاقمندان برای ثبت نام می‌توانند تا تاریخ 19 تیرماه به اداره کل ورزش و جوانان استان مراجعه کنند.

التزام به نظام جمهوری اسلامی ایران،عدم سوء پیشینه و محرومیت اجتماعی،دارا بودن مردک تحصیلی لیسانس(مردک فوق دیپلم برای کسانی که یک دوره ریاست هیات را عهده دار بوده اند)؛ دارا بودن حداقل 25 سال و حداکثر 70 سال تمام و همچنین کپی سوابق مدیریتی و ورزشی از جمله شرایط ثبت نام هستند.

زمان ثبت نام 7 روز کاری بوده و تاپایان ساعت اداری 19 تیرماه است.

بهمن عسگری در جمع 10 کاراته کای برتر اوزان پنجگانه جهان
در تازه ترین رنکینگ فدراسیون جهانی که بعد از لیگ جهانی کاراته وان ترکیه منتشر شد بهمن عسگری کاراته کای شایسته و ارزنده استان قزوین در وزن 75 کیلوگرم در جمع 10 نفر برتر (Top 10)اوزن خود قرار گرفت.

در تازه ترین رنکینگ فدراسیون جهانی که بعد از لیگ جهانی کاراته وان ترکیه منتشر شد، امیر مهدی زاده، در 60، بهمن عسگری در 75، ذبیح اله پورشیب در 84-، و سجاد گنج زاده و صالح اباذری در 84+ کیلوگرم 5 کاراته کای کشورمان هستند که در جمع 10 نفر برتر (Top 10) اوزان خود قرار گرفتند.

آخرین رنکینگ جهانی کاراته کاهای ملی پوش استان قزوین: بهمن عسگری،علی اصغر آسیابری و امیررضا میرزایی به شرح ذیل است:

وزن 75-کیلوگرم:
4-بهمن عسگری با 3742 امتیاز (4)
16-علی اصغر آسیابری با 1722 امتیاز (16)

وزن 67-کیلوگرم:
15- هامون درفشی پور با 1977 امتیاز (28)
21-سعید احمدی با 1702 امتیاز (23)
28- امیررضا میرزایی با 1485 امتیاز (45)

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان