۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین چرا سردار عبداللهی هدف ضدانقلاب قرار گرفت؟ +عکس
کد خبر: ۳۱۳۸۸۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۴/۹ ساعت: ۱۶:۳ ↗ لینک کوتاه

راز خباثت های ضدانقلاب؛

چرا سردار عبداللهی هدف ضدانقلاب قرار گرفت؟ +عکس

برای ناظران آگاه تا حدی عجیب بود که چرا از بین این همه چهره‌های شناخته شده‌تر سپاه، سردار عبداللهی، مرد پرتلاش ولی کم جلوه‌ عرصه سازندگی کشور، هدف این جریان‌سازی رسانه‌ای قرار گرفته است.

چرا سردار عبداللهی هدف ضدانقلاب قرار گرفت؟ +عکس
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، در هفته گذشته، به ناگهان تصویری در فضای مجازی منتشر و دست به دست شد از یک دختر و پسر جوان، با وضعیت نه چندان خوشایند، در یکی از ورزشگاه‌های روسیه، با این عنوان که این پسر جوان، فرزند سردار عبادالله عبداللهی، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) است. داستان همراه این عکس هم این بود که در شرایطی که قاطبه مردم ایران در شرایط سختی ناشی از تحریم‌ها هستند، فرزند سردار در حال خوش‌گذرانی در روسیه است.

برای ناظران آگاه تا حدی عجیب بود که چرا از بین این همه چهره‌های شناخته شده‌تر سپاه، سردار عبداللهی، مرد پرتلاش ولی کم جلوه‌ی عرصه سازندگی کشور، هدف این جریان‌سازی رسانه‌ای قرار گرفته است. البته دفتر سردار عبداللهی در پاسخ به این شایعات، اطلاعیه‌ای صادر کرد و انتساب چنین عکسی را به اعضای خانواده ایشان اکیدا تکذیب کرد و البته چنین دروغ شاخداری نیاز به تکذیب رسمی هم نداشت.

راز این خباثت ضدانقلاب تنها به فاصله دو سه روز مشخص شد. روز پنجشنبه (هفتم تیرماه) فاز دوم پالایشگاه عظیم میعانات گازی ستاره خلیج فارس توسط رییس جمهور افتتاح شد. حجم کاری که در افتتاح دو فاز این پالایشگاه انجام گرفته، اعجاب‌آور و حیرت‌انگیز است.

در اهمیت این پالایشگاه همین بس که بزرگ‌ترین پالایشگاه میعانات گازی و بزرگ‌ترین پالایشگاه تولید بنزین یورو ۵ در «جهان» است که تقریبا تمامی این پالایشگاه (از مصالح، امکانات، تجهیزات، طراحی، ساخت و بهره‌برداری) به صورت داخلی و توسط متخصصان و جهادگران عرصه تولید کشور انجام گرفته است. پالایشگاهی که در پایان تکمیل فاز سوم، با تولید ۳۶ میلیون لیتر بنزین، یکی از قطب‌های تولید بنزین باکیفیت در دنیا خواهد بود (و البته همین حالا هم هست). طرفه این که، همین حالا هم این پالایشگاه، در شرایط تحریم‌های ناجوانمردانه، کشور را در زمینه بنزین کاملا خودکفا کرده و یکی از ابزارهای استراتژیک تحریم را از دست دشمنان ایران بیرون آورده است. اما ربط افتتاح این پالایشگاه به داستان کذایی «پسر» سردار عبداللهی در روسیه چیست؟

مجری این طرح عظیم و غرورآفرین ملی(که لازم است ابعاد مختلف آن بیشتر برای مردم تشریح شود)، قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که فرماندهی آن به عهده سردار عبادالله عبداللهی است. این سرباز پرافتخار وطن که در تمام هشت سال دفاع مقدس در خط مقدم جبهه‌ها حضور داشت، دست کم ۱۷ سال است که در خط مقدم سازندگی کشور قرار دارد. به ناگهان، در آستانه افتتاح یکی از بزرگ‌ترین دستاوردهای قرارگاه تحت فرماندهی او، داستان‌سازی‌های دشمنان ایران علیه وی و خانواده‌اش مطرح می شود. این البته نشان از آن دارد که اتاق فکر خوراک دهنده به اصطلاح کانال‌ها و صفحات لیدر در فضای مجازی، متصل به کجاست. همان‌هایی که سپاه را در خط اول دفاع از کشور و همزمان خدمت‌رسانی و سازندگی برنمی تابند و به خوبی از ظرفیت‌های سپاه در مقابله با تحریم‌های ناجوانمردانه و رشد علمی و فنی کشور آگاهند.

البته سپاه پاسداران و نیروهای آن سابقه‌ای به قدمت عمر انقلاب اسلامی در مواجهه با تبلیغات مسموم و سیاه ضدانقلاب وابسته دارند. از همان بدو تشکیل، هم سپاه و هم سایر نهادهای مولود انقلاب، هدف هجمه تبلیغاتی با محوریت گروهک‌های ضدانقلاب(به ویژه منافقین) با هدایت سرویس‌های جاسوسی غربی و منطقه‌ای بوده اند و اصطلاحا به این هجمه‌ها خود گرفته اند. قطعا در این نوع شایعه‌سازی‌های جدید هم دست جریان جنایتکار نفاق در میان است که این روزها با حمایت مزدبگیران خود در کاخ سفید (از سنخ بولتون و جولیانی) توهمات جدید پخت و پز می کنند، غافل از این که بویی که می‌آید، بوی کباب نیست...

در چنین شرایطی، لزوم روشنگری‌ها و مقابله تبلیغاتی با سناریوی جدید دشمن که همانا ایجاد تشدید حس بدبینی و سوءظن نسبت به نهادها و چهره‌هایی است که نقطه اتکای کشور در شرایط تحریمی هستند، بیش از پیش خود را نشان می‌دهد. معرفی هر چه بیشتر دستاوردهای راهبردی نهادهای انقلابی در حوزه تولید و اقتصاد، از جمله پروژه عظیم ستاره خلیج فارس، پادزهر لجن‌پراکنی‌های رسانه ای است تا برخی از اقشاری که تحت تاثیر این فضاسازی‌ها قرار می‌گیرند، به خوبی خائن را از خادم تشخیص دهند.

بی شک کسانی که برای اقدامات ناجوانمردانه و خبیثانه ترامپ (که با هدف تنگ کردن معیشت بر ملت ایران اتخاذ می شود) هورا می‌کشند و برای دشمنان بی نقاب و عیان کشور، مدیحه می‌سرایند، خائنین بلاتردید به کشور هستند. وگرنه سردار عبداللهی و عبداللهی‌ها، که با تمام کمبودها، نامهربانی‌ها و تبلیغات مسموم، در گرمای سوزان جنوب و سرمای خردکننده‌ی غرب کشور به خدمت‌رسانی اشتغال دارند، مصداق اتم خادمین کشور هستند.


انتهای پیام/1404

منبع: مشرق

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان